Webmail læste mails

Findes der ikke en knap der hedder læste altså så man kan marker forskellige mails og trykke læste så man ikke som nu skal åbne hver enkelt og lukke ned igen, findes det ?

På forhånd tak for svar

7 Kommentarer

Hej shl1234

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Når du har læst en mail, bør kuverten ud for den læste mail åbne sig.

Jo men hvad hvis man ønsker at markere mails som læst uden at man behøver at gå ind på hver enkelt mail?

Hej mploug

Det er da godt, at du også spurte, jeg misforstod nemlig shl1234's spørgsmål, så tak skal du have. Glad humørikon

Når du modtager en mail, er den fra start af markeret som ikke læst.

Når mailen er åbnet, markeres den automatisk som en åben kuvert.

Hvis du så igen vil "lukke" kuverten, skal du sætte hak ud for den åbne kuvert du vil have lukket. Klik på funktioner og på gardinet klikke du på "marker som ulæst"

Hvis du ønsker at markere flere mail af gangen, holder du Ctrl-knappen nede, mens du markerer dine mail.

(Oplysning til  Windows live mail 2011-brugere, som jeg har, højreklikker jeg på en mail og på gardinet står der "marker som ulæst.")

Hej

Velbekomme.

Jeg tror dog fortsat det er misforstået.

Som det er nu, er det ikke muligt, at sætte en mail som læst medmindre man åbner mailen.

Kunne det ikke blive en mulighed?

Hej mploug / Martin.

Det er virkelig upraktisk, at du har spurt om næsten det samme i to forskællige tråde.

Jeg har lige svaret dig i denne:

/t5/Mit-TDC/TDC-Webmail-Marker-som-l%C3%A6st/m-p/73145#M7120

Så jeg tro r du skal droppe denne tråd for yderligere kommentarer, og holde dig til den anden, hvis andre brugere også gerne vil give dig et forslag.

Jeg slutter i hvertfald med at svare dig i denne, da det ikke er dig, der har oprettet denne tråd.Glad humørikon

Hmm... kan godt se det er en gammeltråd, men den er jo faktisk aldrig besvaret som jeg læser det.

OG jeg undrer mig også hvorfor man ikke kan markere en mail som læst uden at skulle åbne den først.

Hej Blasta med flere

Webmail giver ikke mulighed for at markere mail som læste. Jeg ved ikke hvorfor. 

Opret en mappe. Marker ud for de mails du ikke gider læse og flyt dem til den nye mappe. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)