Svar

Webmail kan ikke åbnes i Chrome

Chrome som browser, men nu (i 4-5 dage) får jeg en fejlmelding, når jeg vil ind på min mailkoto, at siden ikke kan tilgås på grund af servicearbejde, ingen ydeligere forklaring eller vurdering af, hvornår den vil være oppe igen. Det er et chrome-problem, for jeg kan uden problemer tilgå kontoen med Firefox og Edge. Henrik
icon

Bedste svar af hgn1945 12 december 2016, 19:47

Hej Stefan.

Ja, noget i den retning, Stefan. Tilfældigvis så jeg i Chrome indstillinger, at man kunne fjerne forbindelsen mellem Chrome og ens Google konto. Sådan en tilknytning har jeg åbenbart lavet på et eller andet tidspunkt, nu slettede jeg den, og problemet forsvandt.

Hilsen Henrik

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej hgn1945

Hvis det udelukkende er i den ene browser, det driller, så er det nok en god idé at forsøge at slette midlertidige internetfiler/cookies i browseren.

Du kan evt. også forsøge med en nulstilling af browseren. Det lyder som om, den husker på noget, den ikke skal.
Hej Stefan.

Ja, noget i den retning, Stefan. Tilfældigvis så jeg i Chrome indstillinger, at man kunne fjerne forbindelsen mellem Chrome og ens Google konto. Sådan en tilknytning har jeg åbenbart lavet på et eller andet tidspunkt, nu slettede jeg den, og problemet forsvandt.

Hilsen Henrik
Omdømme 5
Badge +7
hgn1945 skrev:

Chrome som browser, men nu (i 4-5 dage) får jeg en fejlmelding, når jeg vil ind på min mailkoto, at siden ikke kan tilgås på grund af servicearbejde, ingen ydeligere forklaring eller vurdering af, hvornår den vil være oppe igen. Det er et chrome-problem, for jeg kan uden problemer tilgå kontoen med Firefox og Edge. Henrik

Hej Henrik

Tak for tilbagemeldingen! :)

Jeg har markeret dette som løsning så det er nemt at spotte for andre med samme udfordringer.

Vh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P