Webmail

Har haft webmail i flere år, men de seneste dage har jeg ikke kunnet anvende det. Jeg vil logge ind, får siden frem med brugernavn og password, taster begge og klikker på enter...

Næste side åbner og jeg ser IKKE min indboks, men en side der handler om hvordan jeg kan få webmail og lign..

Det er ikke blevet ændret noget, har bare ikke været på pc i nogle dage. Og der virker heller ikke på min Iphone mere..  Nogen der ligger inde med nogle brugbare løsninger?

1 Kommentar

Hej

Hvis du har haft den i flere år, og du oprettede den dengang den hed freemail, har du på et tidspunkt fra 2010 til nu, fået en mail fra TDC som fortæller at freemail bliver afviklet og at din freemail skal tilknyttes dit bredbånd. 

Da du ikke kan se din webbox, tyder det på at turen er kommet til dig, og at den er slettet. Før vi gætter på flere muligheder, synes jeg du skal kontakte kundeservice og få dem til at tjekke om du forsat har en webmail. 

Du kan læse om afviklingen af freemail her.

Hvis TDC kan se du har forsat har en mailkonto, så få dem til at tilknytte den til dit TDC- bredbånd. Hvis du ikke har tdc-bredbånd og du forsat har din mailbox, kan den forsætte via et basic-abonnement til 49. kr om måneden, men, det er gratis at oprette en ny mailbox hos Google og/eller Microsoft.

------------------------------------------

Læs om Netbasic her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)