Spørgsmål

webmail


Jeg har en webmail på yousee, hvor der er tilknyttet to mailadresser - min og min kones. Min kone har haft sin mailadresse tilknyttet sin iPhone og iPad, men har nu skiftet til en Gmail. I den forbindelse er der sket det, at jeg ikke længere modtager mails. Hverken i min webmail eller på Outlook, hvor jeg har tilknyttet min you see mailadresse. Til gengæld modtager min kone alle mine mails på sin iPad - ikke i sin indbakke, hvor hun modtager mails sendt til hendes Gmail, men i postkassen "Al Post" (jeg er ikke helt med på, hvordan den fungerer). Dette på trods af, at hun ikke længere har sin gamle yousee mailadresse tilknyttet noget sted. Hverken som Apple-id, iCloud eller andre Apple tjenester. Hvad kan årsagen være til, at mine mails ikke længere indgår på min webmail eller på Outlook?

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hej Lars

Jeg kan se, at du ikke har du har fået svar endnu. Det ændrer jeg lige på.

Det kan tyde på, at mailen er sat op til at slette alt post i indbakken når den henter det ned. Jeg vil foreslå at du kigger under indstillinger for at se om der er noget du har klikket på :)

Özcan, YouSee, Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)