Spørgsmål

Webmail

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg kan ikke komme på den Webmail, som jeg altid har kunnet komme på.
det ser ud som om der sker noget nyt, og jeg forstår ikke hvad der er der gør, jeg ikke kan logge på

7 Kommentarer

Jeg kan heller ikke komme ind, og jeg er ved at være lidt træt af alle de driftsforstyrrelser der er, siden det blev til yousee.

Det er en mailadresse jeg har haft i 20 år, og nu får jeg at vide, at jeg ikke har adgang til mailen fra det login, og så prøvede jeg på at tilføje, og fik at vide at mailen allerede var tilføjet mit login.
Jeg håber virkelig at det bare er en fejl, og at det bliver løst hurtigst muligt.
Omdømme 7
Badge +7
Kan fint komme ind på min You See webmail, så det er ikke en generel fejl.
Fejlen rammer kun de gamle TDC-kunder. Det er vistnok dem, der bliver ramt af mail-fejlen hver gang. :)
Omdømme 3
Badge
Vi kan heller ikke komme på webmail. Desuden er der problemer med Selvbetjening og Tv og Film.
Har hørt at der kan gå op til 24 timer inden det kommer til at virke.
Med de mange nedbrud mm på webmail er det desværre nok tid til at overveje alternativer, når man er uden for hjemmet.
Der er desuden ingen hjælp at hente i selvbetjening.
Det er ikke alt Grønt der virker!!!
Hvad er fejlkode 6?
mvh
Tidligere TDC kunde
Ole

ps jeg er ikke gammel!!!
Vi er vel alle en smule gamle. Problemet ser ud til at sprede sig. Nu bøvler jeg også med login (jeg er gammel Yousee-kunde).
Ser ud som om YOU-SEE ønsker at genere sine kunder mest muligt.
JEG GARANTERER AT DET IKKE VARER LÆNGE FØR VI ER HELT FÆRDIGE MED HINANDEN!
I SPILDER MIN TID PÅ DET GROVESTE, - GIDER IKKE ALLE DE ANDRE SIDER I HELE TIDEN HENVISER TIL, --- JEG VIL BLOT HAVE ADGANG TIL MIN MAILKONTO UDEN ALT JERES BAVL!
FORSTÅ FOR FANDEN AT I ER TIL FOR KUNDERNES SKYLD!!!
Omdømme 7
Badge +6
Det indlæg ses nok ikke af nogen fra You See, det er en gammel tråd, og det er et brugerforum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)