Svar

Web-tv


  • Deltager
  • 1 kommentar
Hej.

Jeg får følgende meddelelse når jeg logger på "yousee tv og film":

"Dit login giver ikke adgang til at se tv på mobil, tablet og tv"

Er tidligere TDC kunde så kan felen være sket af Yousee, da de overførte mine produkter fra TDC?

icon

Bedste svar af Nikolaj 19 juli 2016, 09:55

Hej Ktdp,

Velkommen her til YouSee Forum :)

Det kan tyde på, at den fejl du oplever er en del af en generel fejl vi lige nu har på TV og Film-appen.

Du kan læse om fejlen her, hvor du også kan se hvornår vi forventer at den er rettet: Driftinformation

Beklager de gener fejlen medfører.

Venlig Hilsen

Nikolaj

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Ktdp,

Velkommen her til YouSee Forum :)

Det kan tyde på, at den fejl du oplever er en del af en generel fejl vi lige nu har på TV og Film-appen.

Du kan læse om fejlen her, hvor du også kan se hvornår vi forventer at den er rettet: Driftinformation

Beklager de gener fejlen medfører.

Venlig Hilsen

Nikolaj

Tak for hjælpen

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)