web tv

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hvornår får TDC web tv til at virke igen? Nu går vi ind i dag nr. 5 hvor der stadig står en tekst: Web tv virker ikke for nogle kunder!

Og vi er tilsyneladende mellem "nogle kunder," og har altså ikke haft noget web tv i mere end fire dage.

Har i ikke tænkt jer at få det ordnet?

JEG FORVENTER ET SVAR FRA JER !!!

J. Jensen

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du kan ikke altid forvente et svar fra TDC. Du skal huske på, at dette er et kundeforum.

Jeg ved at TDC arbejder på at få løst problemet.

Hej ... nej jeg er godt klar over der ikke særlig tit kommer respons fra TDC, men det kan da ikke passe at der skal gå så mange dage inden de får tingene i orden. Som jeg skrev, er det her 5-dagen hvor web tv ikke virker, og alligevel skriver TDC under fejlretning, at der først er meldt fejl i formiddag.

Det stemmer da ikke overens med, at der de dage det ikke har virket, har stået på siden at enkelte kunder ikke kunne/kan se web tv. Man skriver det vel ikke hvis man ikke er opmærksom på det?

Og iøvrigt har det også periodisk været galt med web tv de to foregående weekender.

Jette

heto skrev:
 Som jeg skrev, er det her 5-dagen hvor web tv ikke virker, og alligevel skriver TDC under fejlretning, at der først er meldt fejl i formiddag.

Nej det kan du jo godt have ret i. Glad humørikon

Ved du, om det er den samme fejl, der har været årsag til problemet, i de sidste dage eller om det kan det være en  nyopståede fejl, som først blev opdaget i går? Jeg ved det nemlig ikke, da jeg ikke er så meget inde i det tekniske. Humørikon frustreret

Jeg går da ud fra det har været samme fejl, for ellers har der sikkert ikke stået samme tekst hver dag - nemlig at nogle kunder ikke kan se web tv!

Altså må nogen have været klar over det ikke virkede, men uden at gøre noget. Og det anker jeg i allerhøjeste grad over, det er for dårligt der går mere end 5 dage.

Jeg har, for lidt siden, været på play og nu virker web tv. Altså er der gået 5 1/2 dag.

Mvh Jette

Webtv virker ikke her. Der mangler stadigvæk en del kanaler, og man kan ikke køre med fuld skærm, uden at man mister billedet.

Få nu styr på jeres skidt TDC!

Lige nu virker det her, men pludselig skal man logge ind for at kunne se web tv - det har jeg aldrig skullet før!

Hvorfor TDC?

Man kan jo kun se de kanaler der er med i den pakke som man abonnerer på, så hvorfor er det så nødvendigt nu?

Jeg er lige nødt til at høre herinde - Skulle i dag ind og se kanal 4 på Webtv, men dette er pludselig ikke muligt, som det ellers hele tiden har det været. Er det samme problem alle har, eller skal man mon selv kontakte TDC?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det ser ud til at man kun kan se de kanaler, som normalt kan ses uden for hjemmet, selvom det er på eget hjemmenet, så det er ikke helt OK endnu.

Se her http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_play_tv_webtv

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)