web tv

Så virker Web tv igen ikke på ipad'en, kan pludselig kun se få kanaler, tv 2 er væk samt en masse andre. Har genstartet box og tændt og slukket for det hele uden resultat. Hvad sker der?

9 Kommentarer

Du er ikke ene om problemet. Har heller ikke tv2 og viasat kanaler på min kanalliste på min ipad. Har ikke kunnet se Web tv på min windows pc i lang tid. (explore genstarter og genstarter). Får også ofte en meddelelse om for mange enheder på nettet selv om dette ikke er tilfældet. Har fejlmeldt det. Håber på en opdatering eller udskiftning af VievRight.

mvh

Ole

Har præcis det samme problem. Kan kun se nogle af kanalerne, det er pisse frustrerende og utilfredsstillende at det sker igen og igen.Gal humørikon

Samme problem her. Mangler flere kanaler.

Men det er jo typisk TDC aka amatøragtigt.

Allerede fredag kontaktede jeg hotline og meddelte problemet. Det havde de ikke fået meddelelse om, men det fremgår hvis man logger sig på sin PC.
Tager i gas på os TDC?

Nu virker web tv ikke igen. Man kan kun se dr1, og kanalskift er ikke muligt.

Tag dog at test jeres produkt, før i sender det ud.

Jeg får også en fejlmeddelelse når jeg vil se tv på min ipad, men hvis jeg trykker ok og vælger "se tv" kommer alle kanalerne og jeg kan se dem. Til gengæld kan jeg stadig ikke afspille musik, selvom tdc skriver at problemet er løst.

viasat kanaler har man da ikk på webtv kun sport1 ,. jeg har viasat pakken til tv,. men har da ikk viasat kanaler på min iphone / webtv ,. kan man få det eller hva???

on top 

mit web tv funker som det skal Glad humørikon

Webtv virker elendigt her. 2-8 min. og så kommer der sort skærm.

Og billedkvaliteteten er elendig hele vejen igennem.

Glæder mig til at prøve en anden udbyder. Det kan jo næppe blive dårligere.

Har heller ikke kunne vælge tv2 i dag, men det kan jeg nu efter at have gjort nedenstående:

Afinstalllerer programmet "ViewRight Web Tv" unden tilføj/fjern programmer

Start web tv igen og installere programmet påny.

Herefter virkede det ved mig. Jeg ved dog ikke hvor længe ;-) Stabil webtv er jo en by i Rusland.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)