Web mail

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hvornår forventes det at man igen kan se alle sine mails?

9 Kommentarer

Hej sveann

Du har desværre skrevet alt for få oplysninger til at andre brugere kan gætte på hvad du har af problemer.

Prøv at skrive noget mere.Glad humørikon

Når jeg går ind på web mailen, kan jeg i oversigten over mapper, se at jeg har 34 mails i indbakke. Men går jeg i indbakke kan jeg kun se de 5 øverste mails. Det har stået på siden igår, hvor TDC meddelte at de havde problemer med at man kunne logge ind på sin web mail. Nu oplyse de bare at systemmet er langsomt, men uanset hvor længe jeg venter, kommer der ikke flere mails frem.

En anden har lagt samme problem op, og det hjælpe ikke at gå i indstillinger, kun hvis man sætter den til 5 på hver side. Det kan virke midlertidligt med 5, men håber i løser problemet, så vi kan komme op på de 50 igen.

Det er som om den ikke loader hele siden, den loader kun ned til lige efter hvor der er vist antal % brugt af 1 GB.

Hej

På forsiden af "mit TDC" står der faktisk en vigtig oplysning og da jeg kun er kunde lige som du har jeg ikke set den oplysning. 

Bemærk:Login er ustabil og Webmail er desværre langsom i øjeblikket. Vi arbejder på højtryk for at rette fejlene.

Iøvrigt har jeg haft svært ved at logge ind på tdc-forum i et par timer.

Jeg havde også problemer med login i aftes omkring midnat et stykke tid. Det sker tilsyneladende nogle gange. Gad vide hvad de laver hos TDC efter klokken 16:00.

Apropos Bank reklamer mht. det andet problem omkring mail oversigt, se hvad jeg oplevede/fandt ud her:

Fejl i indbakke i webmail

@Julenissen og måske andre Glad humørikon

En lille praktisk bemærkning. Du har sat et llink til tråden hvor du har fundet ud af noget i meddelelse 5. Det er også helt i orden, men hvis du vil sætte et link til det indlæg hvor du har skrevet om det, står der i indlægget øverst til højre "Meddelelse 5  af 5 (18 visninger)"

5-tallet er et direkte link til dit indlæg. Blinkende humørikon

MajaH - Okay smart nok

Jeg kommer til en grå side, hvor der står at der blive arbejdet med systemet - Det har stået på siden i morges er der andre der heller ikke kan komme på i Sønderjylland?. Jeg kan kun se af meldingerne fra TDC at WEB mail skulle være op og køre igen.

Hej Penny1

Ja, Der har været fejl i systemet. Dog har du fundet en tråd fra 2012, så det er ikke den samme fejl.  Nå. men der står den er oppe og køre igen, men der står også at der stadig er kunder der har problemer. Desværre. 

Håber det snart løser sig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P