Spørgsmål

"we were unable to reach your email provider. Please check your server settings og try again later."

Jeg kan ikke genoprette min forbindelse fra min yousee mail til min outlook konto (på www.outlook)
Det startede for ca 10 dage siden med at jeg pludselig ikke kunne sende mails fra min PC, hvrken fra outlook 365 eller fra windows mail. Jeg gik så ind på www.outlook for at rette forbundne konti, men får konstant ovennævnte fejlmeddelelse. Jeg har rettet adgangskoden frem og tilbage, jeg har prøvet med både mit brugernavn **rlind og med **rlind@nypost.dk, ændret 997 til 110 og fjernet adgangskontrol mv. den held. Hvad er der sket, der har "lukket mig ude"?
Det underlige er, at jeg ved at bruge mailassistenten har fået genoprettet adgangen på min PC, men kan stadig ikke tilknytte min konto til www.outlook

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej perlind

Velkommen til YouSee Forum. :)

Er du sikker på, at du bruger de rette serveroplysninger i opsætningen af din mail? Du kan finde den her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/manuel/serveroplysninger

Stefan, YouSee Forum Team
Ja, Stfan. Jeg har været frem og tilbage i alle indstillinger. Jeg fik også fat i en af jeres medarbejdere i går, der forgøves prøvede at hjælpe mig over telefonen. Fik det råd at gå ned i en fysisk butik og få hjælp.
Det gør jeg gerne, men der er da meget underligt??
Jeg var i butikken og talte også med en hotline fra teknisk afdeling. De siger min opsætning er korrekt. Outlook skriver, at man skal tjekke, om der er en dobbelt-blokering hos mailudbyder, der skal ophæves/tillade adgang. Er der det? og hvordan klarer jeg det i så fald?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)