Spørgsmål

Vikings

Jeg er blevet stor fan af Vikings.... Men bedst som jeg er i gang med 4. Sæson, dropper i pludselig de sidste 10 afsnit. Er der en nærmere forklaring på det?

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Nu er der jo C More som har den Serie, så hvad deres planer er vides ikke her fra brugerforummet.
Sæsong 4 har 10 afsnit, såvel som Sæsong 2 og 3 Sæsong 1 har 9 afsnit
Nej, sæson 4 har 20 afsnit, og har alle befundet sig på C more indtil for ganske nylig...
Omdømme 7
Badge +6
Der eneste jeg kan tænke mig er at det bunder i rettigheder, du må kontakte You See angående det, de kan kontaktes direkte på FB.
Du har nok fat i noget med hensyn til de rettigheder...sikke da noget øv! 🙄 Men ja, må hellere få spurgt ind til det på Yousee
Omdømme 7
Badge +6
Hvis du evt. leger med tanken ang. HBO Nordic i stedet for, så glem det. Hele serien fjernes hos dem d. 29 Maj grundet at deres rettigheder vist nok også udløber.
Men det er da også uheldigt at du lige skulle falde for en serie, der stort set siden dens lancering har haft en lidt omtumlet tilværelse ang. rettighederne hos de Skandinaviske tjenester, fordi at den serie er blevet en del af deres dirty business med distributøren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)