Videresendelse af mails i webmail

Jeg har sat webmail op til at videresende al mail til mit eget domæne, men efter at jeg har måtte skifte hosting firma fra safeserv.biz (konkurs) til gullestrupnet.dk er det ikke alle mail der når frem!
I den første tid (30-40 dage siden) efter flytningen gik en del mails fortsat til safeserv adressen, men dem kunne jeg heldigvis tilgå inden safeserv lukkede helt. Jeg regnede med at det skyldtes DNS opdateringer der ikke var på plads, men nu halvanden måned senere burde det da være på plads.
Gullestrupnet siger at der ikke er blevet modtaget nogen mails i det tidsrum, hvor jeg kan se at mails er ankommet til webmail og videresendt.
Er der nogen der har en idé, og hvem hos TDC man skal kontakte?
Pft. Claus

1 Kommentar

Jeg har et lignende problem med Videresendelse af webmails fra min TDC konto til e-post på mit private Domain. Nogle e-mails vidersendes - men eksempelvis Nyhedsbrev fra POLTIKEN videresendes aldrig - men kan godt Vidersendes ved manuelt at gå på TDC e-mail kontoen og gøre det???
Jeg kan også tænke det var en rimelig service at jeg kunne kontakte TDC Support for at få løst problemet!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)