Spørgsmål

viaplay film og serier

Jeg tilmeldt mig 'Viasat Film inkl. Viaplay' via boksen og mit spørgsmål lyder nu, hvor er de stribevis af serier (og film) yousee mener jeg nu kan tilgå? der er max en stribe med reelle serier hvoraf halvdelen er nogle der tilgængelige på HBO og end ikke opdateret på sæsoner...
Jeg kan godt få adgang via viaplay til stribevis af serier på min pc. -åbenbart, men nu er det ikke der jeg vil se 'fjernsyn', det vil jeg på mit tv.... Så spørgsmålet er, hvor er serie/film delen på boksen?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
HBO, C More, Viasat Film, Dansk Filmskat og hvad der i øvrigt aboneres på, ligger under Film/Pakker på platformene.
ja så langt er med... men det gør de ikke, der ligger en viasat film i 'pakkerne' her er ekstremt få serier, som skrevet ovenfor. når jeg logger ind på viaplay på pc er der ganske rigtig stribevis serier som yousee reklamere med, dem kan jeg ikke finde på boksen
Omdømme 7
Badge +6
Når der gås ind på Film/pakker, og åbnes for Viasa Film, så er der 3 punkter Aktuelt, Film og Serier.
Radiomanden skrev:

Når der gås ind på Film/pakker, og åbnes for Viasa Film, så er der 3 punkter Aktuelt, Film og Serier.

Præcis. Og det er så her der mangler flere serier. Prøv f.eks, at søge på "Blindspot" på henholdsvis boksen og appen.
Ja Splyfen det er også det jeg mener...

det er lidt irriterende når den der svarer ikke sætter sig ind i det det handler om.
Der mangler stort set alle de serier man kan tilgå på viaplay.
Jeg har talt med Yousee. De oplyste, at det er Viaplay, der bestemmer, hvilke film/serier, der er tilgængelige på boksen og at det kun er ca. 20% af indholdet.

Vi var ikke uenige om, at det ikke giver mening, at der er fuld adgang via appen, men ikke fra boksen, da lidt af fidusen med boksen forsvinder, hvis vi skal streame det via chromecast eller apple tv.

Men det virker lidt som en tabt kamp, at tage med Viaplay.
mange tak for info splyfen :) så gider jeg ikke sidde og lede efter de forsvundende serier mere.

MEN jeg synes det er lidt at tage røven på os, jeg tjekkede grundigt indhold mv, så meget det er muligt inden man tilmelder sig og inden jeg byttede halvdelen af mine kanaler ud med denne for mig at se intetsigende pakke. Det burde jo fremgå klart og tydeligt hvis indholdet ikke er det der reklameres med.
Og nu har fundet ud af jeg heller ikke kan skifte tilbage da det låst... det også selvom der står man kan skifte sine kanaler når man har lyst... det hele er faktisk noget fusk.
Omdømme 7
Badge +6
Moralen er også en af de første til at ryge i sådanne tilfælde, hvor man render panden mod muren.
Så der er ikke så meget at sige til at mange Danskere stadig gerne vælger at downloade deres favorit serier fra nettet i stedet for fra en eller flere pirat grupper.

Men som det ser ud med Viasat, så vil de meget hellere have folk over på deres helt egen streaming app uden om Yousee boksen.
Så mja, så kan folk lige så godt hoppe direkte ind på Viaplay's site og købe adgangen til tjenesten direkte igennem der i stedet for og så skrotte den Yousee boks, hvis det hele interessen kun går ud på at få Viaplay, når man der får afgang til 100% af deres streams.
Her koster det også 99kr om måneden efter hvad jeg har læst mig frem til.

Så realistisk set, så kunne Yousee lige så godt fjerne den "Viaplay Lite" variant fra deres boks, når man er så langt nede som kun 20% af hvad at Viaplay i realiteten har i deres udbud direkte igennem deres egen tjeneste.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)