Spørgsmål

vedr mailbox

hejsa

Jeg har modtaget jeres mail om ny platform..
jeg har "xxxxxxx@mail.dk" og "xxxxxx@mail.dk"...

Jeg har bredbånd via Seas/NVE, men ikke direkte via YouSee.

Nu mister jeg jo mine mailadr., så jeg er nødt til at tegne det abn på kr.59,- pr md

Jeg kan bare ikke komme ind på noget via jeres knap og tegne det.

Venligst ring mig op på tlf xxxx 7914

Mvh

Ole Mejlstrøm
xxxxxxxxxx
4480 Store Fuglede

//Redigeret af YouSee Forum Team: Slørret adresse og mailadresser

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal tages kontakt til kundeservice, forummet er primært bruger til bruger, der må ikke på forummet gives personlige oplysninger, så dit nummer og adresse/mailadresser skal slettes.
Omdømme 7
Badge +7
Netbasis produktet er et levn fra TDC privat. Det fremgår derfor ikke af YouSees sider. Du skal derfor bestille det på 70 70 40 40. Jeg troede prisen i dag er 65 kr. per måned. 59 Kr. var vist, da det lå under TDC privat i tidernes morgen.
Omdømme 1
Badge +1
Hej olemikael

Jeg hopper lige ind i tråden, da jeg kan se, at det korrekte svar ikke er dukket op endnu - hvis du nu ikke allerede har ringet til vores kundeservice. :)

Hvis det ikke virker at trykke på knappen i mailen, må du meget gerne besvare den mail, du har modtaget, med navn, adresse og kundenummer, hvis du fx har et Tv-kundenummer. Din mail vil herefter gå ind i indbakken hos det team, der sidder og håndterer disse mail-sager og de kan så hjælpe dig videre herfra.

Dertil, så er det helt korrekt, at Netbasis (mail-abonnementet) fortsat koster 59,- pr mdr. Jeg kan naturligvis ikke love, at det ikke vil stige fremadrettet, men det er ikke noget, vi på nuværende tidspunkt har fået nogle informationer om.

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)