Vedhæftede filer

• Bruger
  • 22 kommentarer
Nu må jeg desværre på banen igen. Pludselig kan jeg ikke længere vedhæfte f.eks. fotos til mine mails. Jeg bruger TDC's mail, Windows 7.  Når jeg klikker vedhæft - klikker gennemse - klikker åbn for det foto jeg vil vedhæfte, så mangler "clipsen", som angiver en vedhæftet fil i mailen. Der står kun hvad det vedhæftede indeholder, men teksten kan jo ikke åbnes. Det jeg mangler er "clipsen". Det har virket i en "menneskealder", så hvad er der nu galt ?

Sebbe

3 Kommentarer

• Jeg har flyttet denne tråd med svar til Sebbe's tråd med samme problem./MajaH

Jeg kan pludselig ikke vedhæfte filer i de mails jeg sender. Jeg klikker vedhæft fil - klikker gennemse - klikker åbn på det jeg vil vedhæfte og derefter vedhæft. Der står så noget tekst, som svarer til det, jeg vil vedhæfte, men den kan ikke åbnes, for  "clipsen" mangler . Hvad er der galt ?

Jeg bruger TDC's mail, og har Windows 7.

Mvh Sebbe

Hej sebbe

Er det webmail du mener?

Jeg har lige sendt en vehæftet fil til mig selv og clipsen er ikke synslig før jeg modtager mailen i indbakken med vedhæftningen.

Når jeg modtager den kan se se teksten unden mailen stå nederst og lidt oppe et link til den vedhæftede  "test.txt"  . Klikker jeg på det link, kommer en ny side frem med den vedhæftede fil.

Hvis du ikke vil have at vedhæftede filers indhold skal vises automatisk i dine modtagne mail skal du gå ind i indstillinger > Fjern markering ud for ud for sætningen: ""Vis vedhæftet fil automatisk:"

Om der er lavet noget om på webmail, ved jeg ikke, da jeg aldrig bruger webmail, men Windows live mail på min pc.

Tusind tak Maja.

Jeg har gjort, som du skrev i svaret, og nu er filen vedhæftet, med "clips" og det hele. Tak

Mvh Sebbe

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P