Vedhæftede filer

Hvis en vedhæftet fil indeholder æ,ø eller å i overskrift kan mailsystemet ikke finde ud af at åbne. Ofte kan jeg videresende til min Gmail og åbne der.

Jeg oplever osse helt at blive snydt for en vedhæftet fil, som andre i gruppen får.

Det er noget bras for som kasserer får jeg en del bilag som vedhæftede filer. 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nu ved jeg ikke hvilket mailprogram du bruger, men giver den dig ikke mulighed for at hente den vedhæftede fil ned på PC'en, for dernæst at kunne prøve at åbne den derfra?
Har tidligere fremsendt nedenstående svar, men fik det retur som uanbringeligt:

Hej,

Tak for deltagelse. Jeg bruger TDC eget mailprogram, og det er heri fejlen sker, og derfor jeg henvender mig til et TDC forum.

I det øjeblik jeg aktiverer den vedhæftede fil, bliver den konverteret til hiroglyffer, hvis filnavnet indeholder ikke engelsksprogede bogstaver. Har ikke tidligere gjort det!

Det er mig bekendt altid ens egen maskine der tager over i forsøget på at åbne indholdet i filen. Det var derfor vi havde alt bøvlet med filtyperne .doc og .docx

Og derfor, at det kan lade sig gøre, når jeg videresender til et andet mailsystem, f.eks. Gmail, som jeg også åbner på samme maskine.

Mvh Hans

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P