vedhæfte billeder

• Deltager
  • 6 kommentarer
Hidtil har jeg bare vedhæftet billeder og de er blevet sendt uden problemer.

Nu får jeg meddelelsen: "Publicerer fotoalbum"- men det kommer ikke videre - bliver aldrig færdig. Der kommer heller ikke nogen fejlmeddelelse.

Samtidig blokeres for overhovedet at komme ind på Windows Live Mail igen, medmindre jeg jeg lukker for computeren og lukker op igen.

Asta

6 Kommentarer

Hej Asta:

Jeg tror du skal prøve at reparer din windows live, det gør du på følgende måde

1) klik på start + kontrol panelet og du får alle programmer,

2) venstreklik på windows live essentials når den er markeret så venstre klik på fjern

3) og der kommer en box frem hvor der står fjern et eller flerer programmer og lige under den

står der reparer windows venstreklik på dette, og den går igang med at reparer din windows live,

det kan tag nogle minuter og når den er færdig med det skal du genstarte din computer, og så vil

jeg tro at den kører normalt igen prøv dette med venlig hilsen HC21 Glad humørikon

Kunne du bruge hc21's  rigtig gode forslag til løsning?

Hvis ja, må du godt læse min signatur. 

Hej HC21

Tak for dit svar - desvæære virkede det ikke at reparere live mail. Jeg kan godt sende enkelte billeder - eller vedhæfte dem et ad gangen - men ikke som fotoalbum - hvad så?

Beklager at jeg først svarer nu.

Hilsen Asta

Hej Asta:

Ok det var også et bud på det, men jeg har lige prøvet det med at vedhæfte foto albom i windows live,

det jeg fant ud af er måden man gør det på er følgende 1) hvis du har en foto albom i din billedmappe skal

du markerer den albom så den er blå, 2) og dernæst højreklik på den og kopier den, 3) og du er i din mail

hvor du normalt skriver der laver du et par linieskift , 4) og dernæst højreklik og sæt ind og så vil ved siden

af billederne se en tekst hvor der står skriv din albom her, det er den ene måde at gøre det på.

Den anden måde er i outlook mail via oneDrive , hvis du bruger outlook mail ?? så når du er i outlook så

klik på ny og du er klar til at skrive, hvis du så kikker oppe emne så kan du se en klips der klikker du på

den pil der pejer nedad ved siden af indsæt når du har åbnet den kommer en lille rude frem hvor der står

som vedhæftet fil

indbygede billeder

del fra oneDrive

og du klikker oneDrive og der kommer en box frem med dine billeder og albom samt videoer, hvis du så

klikker på din foto albom så liger din albom sig som store billeder, men så kik op til højre og se den 4 kantet

blå og ved siden af til venstre hvor der er små vandrettet strejer hold musen henover det og du ser

detaljevisning klik på den, og der viser sig små filer så ude i venstre side skal du sætte en fluben for hver

af disse filer og klik på åben og din albom er i din mail og klar til at blive sendt, det er godt nok en orden-

lig smører men har prøvet gøre det så forståligt som muligt efter bedste evne venligst HC21 Glad humørikon

Tjek din udbakke, måske ligger der en mail med en fejl, som bevirker at mailen ikke kan sendes. Slet den og opret en ny mail.

Send evt. en mail til din selv, test@mail.dk for at se om systemet virker.
Nu virker det - uden forklaring - har ellers forsøgt flere gange de sidste dage at publicere fotoalbum. Pc-en lever nok sit eget liv?;-)

Hilsen

Asta

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)