Ved. Mail | YouSee Community
Spørgsmål

Ved. Mail

Hej

Jeg har to mail adresser, men efter det nye kan jeg ikke finde den ene mail adresse. Jeg modtager fint mails til begge mail adresser men hvis jeg logger ind på Yousee er der kun min mail adresse. Hvordan ændre jeg det?
Jeg kan ikke sende en mail fra min mors mail adresse kun fra min egen. Hvordan ændre jeg afsender?
Når jeg går ind på min egen mail adresse står der intet om indstillinger. Der står kun Mail - kontaktpersoner - kalender og søg

Det er godt nok blevet meget uoverskueligt og mere besværligt efter det nye mail system. Jeg kan ikke finde rundt i det mere...

På forhånd tak for hjælpen

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg vil tro den ene konto er et alias. Du skal ind på Mit YouSee og vælge punktet Mailindstillinger. Du bør så nedlægge dit alias og lave 2 separate mail konti. Du kan i dag lave op til og med 5 mail konti hos YouSee.
Tak for svar Slangefar.

Hvor finder jeg mailindstillinger henne? Jeg er med på det er inde på mit Yousee men når jeg går ind på mit Yousee står der kun indstillinger, og når jeg trykker på den så er det kun at jeg kan skifte brugernavn osv. Der står ikke noget om mailindstillinger.
Omdømme 7
Badge +7
Mailindstillinger er lige over Indstillinger hos mig. Du må vist have fat i YouSee på 70 70 40 40.
Omdømme 7
Badge +7
Faldt over dette link https://op.yousee.dk/login/tilknyt-mail/
Det giver vist mulighed for at tilknytte YouSee mail til sin Mit YouSee konto.
Det gør det ikke hos mig, jeg må have fat i Yousee

Mange tak for hjælpen. God weekend

Besvar