Valideringskode til forbrugsspecifikation | YouSee Community
Spørgsmål

Valideringskode til forbrugsspecifikation

Hej.
Jeg vil gerne have adgang til at se detaljeret forbrugsspecifikation for mit mobile bredbånd. Men det kræver en valideringskode. Den knap man skal trykke på, på "Mit Yousee" - under menupunktet "mobilt bredbånd" virker ikke - og har været i udu i månedsvis. Jeg har talt med brugersupport flere gange, og de har fået klaager fra mange, sider de - men lige meget hjælper det!
Se nu at få det rettet - eller giv koden pr SMS eller anden måde end med gammeldags brevpost.
Det er urimeligt det skal være så besværligt. Hos Telmore kan man uden videre se detaljerne. Hvorfor er det mere hemmeligt hos TDC?

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Mbuttrup

Velkommen på forum! 🙂

Jeg kan se at du mangler svar her og det lyder ikke som værende noget brugerne her på forum kan hjælpe med.

Umiddelbart så skulle jeg da mene, at vores support kunne hjælpe dig med denne kode og så fejlmelde dit YouSee login til vores udviklere. Jeg skal dog nok melde din oplevelse videre herfra og så må vi komme tilbage hvis vi mangler information omkring din oplevelse.
Ja, det skulle jeg også mene, men så enkelt er det ikke!
Den første supporter jeg talte med, og som loggede sig på med mine adgangskoder, kunne godt se fejlen. Han lovede at websupporterne ville fixe det, og så ville jeg få en mail, når det var klaret - og jeg dermed skulle kunne selvbetjene mig.
Men det skete ikke ( vel knap en måned siden.)
Forleden blev jeg så ringet op af en "supporter" der "bare" ville tilbyde at jeg fik samlet alt hos YouSee, men vi blev enige om at alt var godt - lige bortset fra det der med bestilling af valideringskode. Det problem havde han hørt om fra adskillige kunder.... Men uden altså at "nogen" på webudviklersiden havde gidet (eller kunnet?) gøre noget ved det.
I går prøvede jeg så igen om det var ordnet, men nej- og så gik jeg til tasterne igen!
Forløbet er ikke tilfredsstillende.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Mbuttrup

Så du mangler stadig afklaring?
Ingen reaktioner - bortset fra din - på diverse svar på "hvad synes du om vores hjemmeside" eller " hvad kan vi gøre bedre" - og det virker fortsat ikke.
Mvh
MB
Omdømme 5
Badge +6
Hej Mbuttrup

Jeg beklager, at du ikke har hørt noget.

Kan jeg lokke dig til at udfylde formularen på følgende link? Vælg mobil og derefter fejlmelding.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Så ser vi lige, om vi kan finde en status frem.

Stefan, YouSee Forum Team
Hejsa....
Vil også gerne komme med et indslag om dette her.... Jeg har selv prøvet i snart 4 måneder også ringet til yousee....også selv om man har ventet i lang tid bare for at komme igennem.... og der er ikke sket en dyt. Har også fejlmeldt det mange gange og stadig sker der intet !!!!!!!!!... Hvorfor kan yousee ikke få det til at virke, men andre mobil selskaber kan..... eller også bare fjerne det.... @:@:@:@:@:@:@
Jeg har samme problem og har fået en masse forskellige fantasifulde svar på problemet. Det virker ikke som om de ansatte i supporten selv er helt klar over, hvad problemet er! Ang. valideringskoden, så har jeg forstået, at dette kun vil give os adgang til en forbrugsoversigt gældende fra en dato og så ind til datoen for anmodning om kod. Den kan altså ikke bruges til generelt at få forbrugsoversigt, når og hvor man kunne ønske sig det. Og I har jo ret, andre selskaber leverer denne viden uden problemer! Det sidste jeg hørte var, at man nu havde opdaget, at det drejede sig om en generel fejl i systemet. Den skulle nu være fikset.....Men det holder ikke helt vand. Jeg kan stadig ikke få en forbrugsoversigt frem. Hvad kan man gøre? og hvornår kan man regne med en løsning på problemet? Jeg vil gerne have svar fra Yousee selv....Men altså fra en i systemet, som ved noget. Ikke en der bare gætter...... Det er nemlig temmelig opslidende at sidde i kø på telefonen, hvorefter man får et svar, der ikke løser noget, og som man dernæst finder ud af ikke har hold i virkeligheden. Det er ingen jo tjent med! Så please...hvornår kan vi forvente en løsning?
Det er det samme svar jeg har fået....... Trist Yousee ikke er bedre... de har været det.....
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har to logins, i dem begge vises mobiltelefonabonnementet, som var oprettet under TDC før sammenlægningen med YouSee.

Logges på selvbetjening på computer med det login, der er overført fra TDC, vises forbrugsspecifikationen detailleret.

Logges på selvbetjening på computer med det login, der lå hos YouSee før sammenlægningen, skal man bruge en valideringskode for at se forbrugsspecifikationen for mobilabonnementet.

Der er flere andre underlige forskelle og diverse fejl mellem de to selvbetjeninger. YouSee har åbenbart stadig problemer efter sammenlægningen af TDC Privat og YouSee.
Hej
Har samme problem - har ringet/skrevet flere gange
Der sket bare intet....
Sidst fik jeg auto svar : vi har meget travlt - der kan gå 10 hverdage inden du får svar
De er snart gået - så venter spændt
De 10 hverdage er nu gået - og jeg har intet hørt :(
Har dog modtaget en mail hvor YouSee skriver
Du er en af vores vigtigste kunder - og jeg kan vinde en billet til noget musik.
Er så naiv at jeg tror - hvis jeg er en vigtig kunde sker der vel snart noget !!
Er det mon for naivt at tro ??
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Jeg har talt med vores udviklere som forventer, at denne fejl som I oplever bliver rettet i dag 🙂
Lige før min ferie skrev Kasper, YouSee Forum: vores udviklere forventer, at denne fejl som I oplever bliver rettet i dag:
Da jeg så kom hjem lå er også et brev med kode.
Man kunne slå kode ind
Man kunne åbne regning
Når man klikkede på: se forbrugsdetaljer ja så skrev den bare: Der er intet forbrug på denne regning
Så forfra igen – 04.10.17 kontakt til YouSee der så igen bare skriver: Din selvbetjening er blevet fejlmeldt til vores eksterne server og disse tager sig nu af sagen. Du høre fra os så snart fejlen er ordnet.

Besvar