Utilfreds med Yousee's kundebetjening | YouSee Community
Spørgsmål

Utilfreds med Yousee's kundebetjening

Har bestilt Yousee TV og fik at vide at det virkede 1-12- 2016
Nåe ja, så blev det til 2-12-2016 så langt så godt.

Modtog i dag en sms om at Yousee ønskede os tillykke med vores nye TV-pakke og det det hele nu er startet op.
Vor herre bevares, startede op med at sætte boksen op, fik beskeden at den ikke kunne finde nogen kanaler, nåe ifølge Yousee skal man bare se stort på det, det er normalt ??
Så fandt boksen et krypteres program og efter ½ time med aktivitet på internettet virkede det ikke.
Ringede til support og fik den besked at der var noget som ikke var klargjort, så vi kunne snakkes ved d 05-12-2016, jamen jeg har jo skrifteligt at det virker i dag ?P?????

Ville ændre på kanalplaceringer på fjernbetjeningen, men det kan jeg kun fra en App, hallo, jeg set TV på et TV-apparat og IKKE på en mobiltelefon.

Fik så at vide, at Yousee ganske udmærket ved at de "kinerserbokse" de sender ud er fyldt med fejl.
Hvad fan... er det for noget ??
Fik første tilsendt en boks der var til kabeltv, JAMEN hallo for pokker, Yousee tilbyder IKKE kabeltv her i byen.
Retur med det skrammel og bestille en ny boks der kan køre på lankabel (har fibernet hos Trefor.
Fint, den virker næsten, men jeg fik en regning på kr. 199.00 for bestillingen af den boks jeg havde bestilt først, er de mon totalt tonedøve hos Yousee ??

Alt i alt er jeg hamrende utilfreds med Yousee's kundebetjening, der sidder en flok teenagere der storsnudet påstår de ved alt om internet og TV, men selv de simpleste spørgamål kan de ikke svare på, så griber de til at lyve kunderne lige op i ansigtet.

Jeg har været kunde hos TDC med både virksomhed og privat, i 35 år og aldrig har jeg dog fået med dårligere og mere flabet behandling af det de kalder "kundeservice.
Det er 4. gang Yousee boller mig i rø... med deres falske reklamer om deres TV.

Det er nu slut, ALDRIG MERE NOGET DER STÅT TDC PÅ, jeg kan ikke anbefale den udbyder til nogen, end ikke min værste fjende vil jeg anbefale det til.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej

Først og fremmest velkommen på YouSee Forum.

Jeg kan se at du ikke har fået svar, så du får hermed et fra mig.

Først og fremmest så beklager jeg mange gange, at du har haft et dårlig opstartsforløb - det er vi naturligvis kede af.

Du skal naturligvis have signal på den aftalte dato, og jeg kan godt forstå at andet giver anledning til frustration.

Boksen og opsætningen skulle også gerne afspejle denne vejledning:
Sådan opsætter og bruger du Netgem tv-boksen

Jeg går udfra at du har den lille kvadratiske Netgem boks, og på den er det faktisk også muligt at lave en favoritliste/kanalsortering - se vejledningen nedenfor:
Opret eller redigér favoritliste på YouBio boksen

- Favoritlisten kan ikke justeres via app'en. Dette er kun muligt på vores nyeste Humax boks.

Hvis du stadig oplever udfordringer med dit produkt, og du har brug for at vi skal se nærmere på det, så kontakt os gerne via vores kontaktside. Dette fordi YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor det primært er brugerne herinde der står for svar. Når det er sagt, så vil vi rigtig gerne i kontakt med dig og sørge for. at du herfra bliver tilfreds med dit produkt.

Afslutningsvis har jeg ændret overskriften til en lidt mere sigende tekst til glæde for forummets brugere.

Jeg ønsker trods alt en god dag herfra.

Vh.
Ligegyldigt nu, fik "hjælp" her i formiddags og fik den besked, at oprettelse af favoritliste på den boks har "man" fravalgt og den boks jeg kender og som jeg ved virker udleverer man ikke mere, så derfor har jeg brugt fortrydelsesretten og vælger en løsning med en anden udbyder, en som har lidt mere forstand på det og som ved hvordan man behandler kunder

Besvar