Umuligt selskab | YouSee Community

Umuligt selskab

• 1 januar 2019
  • 1 kommentar
  • 110 visninger

Har ikke kunne modtage mails i mere end 1 md. yousee har lovet at udbedre fejlen, men uden held og uden tilbagemelding... Skal ud af fælden så hurtigt så muligt....

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +1
Hej tt123

Jeg kan se, at du stadig ikke har fået svar herinde, så det retter vi lige op på.

Hvis du fortsat ikke kan modtage mails i et mailprogram, så er det muligt, at det er koden til din mailkonto, der skal opdateres. Dette kan du gøre ved at indtaste koden til din mail på Mit YouSee under menupunktet Mailindstillinger -> Skift adgangskode, såfremt din mailadresse er tilknyttet det pågældende login. Det vil i så fald sandsynligvis være dit bredbånds-login, du skal bruge.

Hvis du derimod ikke modtager mails inde på vores webmail-side, kunne det godt lyde, som noget der skal fejlmeldes hos vores mailteam.

Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, er det desværre nok ikke noget, vi kan hjælpe med her. Vores mailteam kan bl.a. kontaktes gennem vores kontaktformular under Teknisk Support -> YouSee Mail, og jeg vil anbefale dig at gå denne vej ind og så om muligt vælge "Chat med os". Så ser de nærmere på det derfra. 🙂

Hav en god dag.

Anna
YouSee Forum Team

Besvar