Umuligt at komme i kontakt med TDC - ingen information fra TDC.

Det er umuligt at komme i kontakt med TDC. TDC's kundeservice eller mangel på samme er højest utilfredsstillende.

Alle TDC links vedrørende, hvordan man kommer i kontakt med virksomheden, er uvirksommme.

TDC informerer intet om dette på hjemmesiden.

Åragen til at jeg vil i kontakt med TDC er, at man har ændret mit abonnement uden at oplyse mig om det og i øvrigt i direkte modstrid med,  hvad der står om abonnementet på egen hjemmeside.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

TDC har et meget velfungerende Facebook-team der at klar til at hjælpe hurtigt. Send dem en mail på facebook@tdc.dk, eller bed TDC om at ringe dig op her:  http://privat.tdc.dk/form/?id=476

Har det samme problem, min ellers sammenkoblede Abonnenmenter er væk ?
Og Selvbetjening giver fejl (hver gang) med beskeden: Midlertidig fejl. Prøv senere.
Og, når jeg nu udfylder hjælpeformularet, du henviser til (for tilbageringning), får jeg dette svar ved tryk på Send:

Hov... siden du ledte efter er forsvundet! 

Så nu ved jeg ikke om der er sendt en besked, eller ej. Det må give ekstra mange dobbelt beskeder i den anden ende, hvis der bliver sendt besked, og slutbruger ikke får det at vide.

Mvh
Og siden hvornår er TDC begyndt at anvende FaceBook til fejlrappportering ?
Der står intet om det på nogen af de Hjemmesider der er i Hjælp, for Mit Login !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)