ulæste mails under sendt

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej

Jeg har fået makeret nogle mails i indbakken som ulæst. De ligger nu under sendt, men kan ikke ses - hvordan får jeg dem slettet?

mvh

ASE63

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Ase

Det ser ud til, at du mangler et svar.

Det lyder meget underligt. Uanset hvilken bakke de ligger i, skulle du meget gerne kunne markere dem og trykke slet. Det gælder både, hvis du har din mail i et mailprogram, eller du bruger webmail. Er det i et mailprogram, kan du markere dem og trykke på "Delete".

/Stefan

Hej Stefan

Det er på min iphone det er gået galt. Jeg vil prøve at forklarer det bedre.

Jeg var i indbakken

valgte rediger

markerede mailen

valgte marker

valgte marker som ulæst

Derved kom der mange mails under sendt som ikke kan ses - der star bare antallet på de mails jeg havde markeret. Jeg er helt klar over jeg selv har skabt problemet, men kan ikke løse problemet.

mvh

ase63

Tillader mig at spørge, om problemet er blevet løst. Hvis ja - hvordan. Jeg er løbet ind i samme problem
Venlig hilsen afbu
Hej

Jeg fandt aldrig en let løsning. Men besluttede at slette kontoen på telefonen. Lidt bøvlet, men det løste problemet.

mvh

ase63

Hej
Det har jeg prøvet, men problemet er der stadigt. Jeg havde også svært ved at slette konto på telefon, men pludselig var den væk. Endvidere forstår jeg ikke, at min mail bruger omk 3GB plads, selv om jeg næsten har slettet alt. Jeg bruger webmail på min PC
Venlig hilsen afbu

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P