Udvidelse af mailbox

Hej

Jeg har haft min TDC-mail i mange år efterhånden, men den er kun på 5 MB. Vil gerne have den udvidet til 1GB, men kan det lade sig gøre, uden at man er bredbåndskunde? Jeg har før været kunde, men er det ikke længere.

Hvis ikke, kan man så få den udvidet til 10 MB, som man vist får automatisk i dag, ift. da jeg oprettede mailen?

På forhånd tak for hjælpen :-))

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej marievaaben

Det er meget heldigt, at du skriver her i tdc kunde forum. 

I okt. 2010 begyndte tdc at afvikle alle abonnementer der i sin tid hed Freemail. 

/t5/Abonnement/Hvad-sker-der-med-min-mailadresse-Og-hvorfor-nu-dette-gebyr/m-p/1116#M104

Der er omkrig dette sendt mail ud til kunder der har mailbox-abbonement men ikke har et bredbåndsabbonement.  Der stod i mailen at der skulle ringet til kundeservice for at tilknytte sin mail til sit bredbånd og så ville mailboxen være gratis. 

Har man ikke et bredbånd at tilknytte mailboxen til, kan man beholde sin mailbox ved at købe et basic abonnement til 44 kr. om måneden. 

Grunden til at din mailbox ikke er slettet er at tdc  ikke sletter alle på en gang, med gør det i "klumper".

Hvis du ikke vil beholde din mailbox kan du oprette en gratis mailkonto hos google, kaldet gmail. Hvis du vil beholde din mailkonto hos TDC, skal du ringe til kundeservise  på mandag og bede om et abbonement til den.  

Hvis ikke den fra starten af er på 1 GB, skal du logge på webmail, og der kan du se et skilt hvor du kan forhøje den. 

mailbox størekse.JPG

Nå, det må være gået forbi min næse :-) Men mange tak for hjælpen.

Jeg har faktisk allerede en gmail, men havde håbet på at denne kunne udvides, når nu jeg har haft den så længe..

God dag

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)