Udgående post fungerer ikke


  • A38
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg får på min mail fejlmeddelelse 550/Sender address rejected: Access denied (#2), see http://tdc.dk/4101 men kan ikke se på http'en hvad problemet er. Kan nogen hjælpe?

22 Kommentarer

joe det /4101 link, du nævner giver da "

Flytning til ASMTP"

...   og det er det, som sagen går ud på (at TDC Koncern sikkerhed vil have dig til at sende FRA TDC mailen OG via asmtp (.mail.dk med godkendelse via port 587) ELLER hvis ikke TDC mail adresse som afsender så via domæneudbyders udg. postserver..

Men hvis du klikker på linket (klik her for dansk udgave)  http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=22732  under flytning til asmtp ...  ryger du over i noget postmaster noget ala forklaring

Vedr. problem med udgående post.

Jeg gjorde følgende:

Server til udgående post skal rettes fra: smtp.mail.dk til: asmtp.mail.dk, altså et ekstra a.

Dernæst skal du under Godkendelse vælge Adgangskode og dernæst indsætte dit normale brugernavn og adgangskode i felterne.

Det virkede for mig.

Hilsen

Mogens

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kck

Kontroller din mailkontoopsætning

Kontoopsætningen skal være følgende: 

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587 (ændres fra port 25 )

Marker feltet: Serveren kræver godkendelse

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode

Så burde det fungere

Det virker igen

tak for hjælpen

kck

Også tak fra mig! Nu kan jeg sende mail igen..

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):      'elg@c.dk' den 20-11-2010 19:09            550 <elg@c.dk>: Sender address rejected: Access denied (#2), see http://tdc.dk/4101Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):
      'elg@c.dk' den 20-11-2010 19:09            550 <elg@c.dk>: Sender address rejected: Access denied (#2), see http://tdc.dk/4101

Hvad er løsningen ?  svar straks

???????????????????  svar ønskes 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

prøv at læse den her side som er den du bliver hendvist til i den fejlmeddelse du har fået.

http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=22732

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

prøv også at læse alle svarene og se de link som er givet tidligere i denne tråd

Og gør dig selv den tjeneste at kontrollere din postkontoopsætning, den er også angivet tidligere i denne tråd.

kan ikke sende mail  er opsætningen forkert hjælp

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej suzi80

Kontroller din mailkontoopsætning

Kontoopsætningen skal være følgende: 

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587 (ændres fra port 25 )

Marker: Serveren kræver godkendelse

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode

Så burde det fungere hvis det er en TDC-mailadresse og mailkonto du anvender

Tak!! Det virkede

hej

jeg har prøvet det hele flere gange , men kan ikke sende email , får en fejl:

e-mail server blev ikke fundet ?

nogen der kan hjælpe

Tak

email man

Hej emailman

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Det er da godt nok en sejlivet fejl. På trods af at du siger du har prøvet det hele, vil jeg godt bede dig om at lægge særligt mærke til at der står a foran smtp.mail.dk

Og marker ud for serveren kræver godkendelse. 

 

Husk at lukke dit postpogram og åbne det igen, for at den forandrede opsætning kan træde i kraft.

Skriv gerne igen også gerne hvilket postpogra du bruger, da jeg går ud fra det er et pogram på din pc.

Ps. Der plejer gerne at stå mere end en linie i en fejlmeddelelse. Prøv at kopiere det hele ind. Hvis der er personlige oplysninger, såsom din mailadresse eller den du sender til, skal du camoflere den/dem med krydser.

hej

det er ms outlook 2007

Send test-e-mail: E-mail-serveren blev ikke fundet. Kontroller serveroplysningerne under egenskaber for din konto.

det er den fejl jeg får ,  har tjekket det hele igen  Trist humørikon

hahaha   alt ok nu 

vil næsten ikke sige hvad jeg havde lavet  Glad humørikon

@ havde puttet sig ind i asmtp@mail.dk  hahaha

Hej  hehe

Man stirrer sig helt blind på det. Det tror jeg mange af os har prøvet. Jeg har ihvertfald. Godt det virker og tak for tilbagemeldingen.Glad humørikon

Har du en TDC mail eller en anden mailudbyder ?

Jeg har en mail via Telia og internet via TDC og jeg kan ikke få det til at fungere ved at ændre til asmtp

Hej Jacob-Møller

Det er en gammel tråd du har fundet. I mellemtiden har TDC lukket for at sende mail videre fra en anden mail-udbyder.

Jeg har fundet denne Telia-side: http://ww3.telia.dk/bredbaand/kundeservice/kom-godt-i-gang/opsaetning-og-vejledninger/

Du skal ned til hvor der står:

Opsætning af e-mail program

Der skal du finde den mailklient (postpogram) du har på din pc.

Kære KPN,

Tak for de gode råd. Nu virker det igen!

Jeg tror at det var ændring af brugernavnet til den registrerede mailadresse og husk adgangskode som slog hul på bylden.

Tak til alle som har bidraget til at hjælpe mig med gode råd. Jeg har prøvet alle råd jeg har fået, og sjældent er min PC blevet forsøgt repareret som i den sidste uge. SKØNT!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)