Udgående mail fra "Kladder"

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har gentagende gange prøvet på at sende en mail jeg tidligere har gemt i "Kladder", dog uden held. Jeg er ikke klar over om det er mig der gør noget forkert, men ville da syntes at knappen "Send" burde kunne klare jobbet.
Dog har jeg også erfaret at hvis jeg kopiere indholdet fra den gemte mail, går ind og opretter en ny mail og så prøver at sende, flyver den afsted uden problemer, så jeg tror umiddelbart at der er en fejl i forbindelse med:

At sende en gemt mail fra kladderne.

Er der andre der oplever samme problem?
Til YouSee - Er det et kendt problem?

AToft

6 Kommentarer

Omdømme 3
Vi snakker webmail ikke sandt? Altså på mail.yousee.dk?
Jeg har lige prøvet selv i webmailen at skrive en mail, gemme den i kladder og derefter sende den. Det virker fint. Jeg kunne også godt sende en mail fra kladder der havde ligget der i en måned eller mere.
Korrekt, webmail. Det lyder til at det kun er et problem for mig så, dog stadig underligt at det driller på den måde. :-/
Omdømme 3
Der kan såmænd godt være andre end dig, selvom jeg ikke har problemet. Jeg kan dog ikke forestille mig at det er en generel fejl der rammer ALLE, for så ville yousee vide det - og forhåbentlig fikse det.
Omdømme 3
Du spørger Yousee direkte øverst. Men det er ikke et "kunde til Yousee" forum, kun "kunde til kunde". Vil man have yousee i tale, skal man bruge kundeservice eller facebook.
Modtaget, jeg prøver at tage det direkte videre til YouSee.

Tak for responsen :-)
Hvis du mener at du ikke kan sende fra klader, blot ved at markere den klademail du vil sende, har du ret, Det kan jeg heller ikke, men når jeg åbner en kladde kommer muligheden for at sende, oven over mailen frem.

Jeg gætter på, at det er nødvendigt for alle, at åbne en kladde mail, før den kan sendes.

Mappen: Kladder:

Åbne mail:

ps. Jeg kan jo have misforstået dit spørgsmål.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)