TV2 kan ikke afspilles på computer i YouSee Tv & Film

Jeg kan ikke se TV2 på min computer på trods af at jeg købte en tillægspakke i går. Jeg kan se alle andre kanaler. What to do? Vil gerne se TDF i eftermiddag.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Du har skrevet på bruger forummet, vi kan hjælpe med mange ting, men lige det du spørger om kan vil ikke,  der kan rigtig nok kun ses TV2 ude når et er tilkøbt, men vi kan ikke få det til at virke for dig, du skal kontakte You See.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

AChristinaB skrev:
Jeg kan ikke se TV2 på min computer på trods af at jeg købte en tillægspakke i går. Jeg kan se alle andre kanaler. What to do? Vil gerne se TDF i eftermiddag.

Duj kan kun se TV2 på din computer, hvis det er en YouSee bredbåndsforbindelse. Er det en anden forbindelse, kan du ikke se TV2. Dog kan du tilkøbe retten til TV2 ude (ude er alt andet end en YouSee bredbåndsforbindelse) for 5 kr./md.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så vidt det er forstået, så er der købt TV2 ude, men at det endnu ikke er trådt i kraft.

Omdømme 3

Badge +3
Så er der kun den mulighed, at ringe på 7070 4040.

Hvad så når man sidder på et TDC-netværk? Burde TV2 så ikke være tilgængeligt? TDC er da trods alt blevet til YOUSEE eller.......

PFT Mikkel

Omdømme 3

Badge +3

Mikkel_Kremmer skrev:
Hvad så når man sidder på et TDC-netværk? Burde TV2 så ikke være tilgængeligt? TDC er da trods alt blevet til YOUSEE eller.......

PFT Mikkel

Prøv at ringe til support på 7070 4040 eller spørg YouSee på Fabook.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)