Tv og Internet er blevet værre.

Hvorfor er tv og internet blevet værre siden yousee overtog tdc, internet falder ud og fryser, tv kan ikke vise kanaler eller film i hdmi (det er for banan det jeg betaler for).

Yousee praler med at have hurtigt internet, hvorfor skriver mit tv så at nettet ikke kan køre mine kanaler optimalt, så jeg må prøve igen senere??

Og hvor er de forbedringer og besparelser som yousee ville give ved en fusion med tdc??

Jeg har ikke mærket noget til det endnu, tvært i mod det eneste der er anderledes (hvis man kan kalde det en forbedring) er farven og navnet på hjemmesiden og pogramoversigten.

Kan det være rigtigt at det er nødvendigt at skifte til anden udbyder, eller kan vi regne med at yousee tager sig sammen og får løst disse problemer samt giver os hvad vi er blevet lovet.

Så yousee jeg har kun en ting at sige til jer "Let bananen og kom igang med at få styr på tingene", det er jo ikke fordi I ikke har haft tid nok.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Bette_Kaj skrev:
Hvorfor er tv og internet blevet værre siden yousee overtog tdc, internet falder ud og fryser, tv kan ikke vise kanaler eller film i hdmi (det er for banan det jeg betaler for).

Yousee praler med at have hurtigt internet, hvorfor skriver mit tv så at nettet ikke kan køre mine kanaler optimalt, så jeg må prøve igen senere??

Og hvor er de forbedringer og besparelser som yousee ville give ved en fusion med tdc??

Jeg har ikke mærket noget til det endnu, tvært i mod det eneste der er anderledes (hvis man kan kalde det en forbedring) er farven og navnet på hjemmesiden og pogramoversigten.

Kan det være rigtigt at det er nødvendigt at skifte til anden udbyder, eller kan vi regne med at yousee tager sig sammen og får løst disse problemer samt giver os hvad vi er blevet lovet.

Så yousee jeg har kun en ting at sige til jer "Let bananen og kom igang med at få styr på tingene", det er jo ikke fordi I ikke har haft tid nok.

Hvad mener du med, at TV ikke kan vise kanaler og film i HDMI?

Internet er for langsomt, alle kanaler går i stå eller sort, så jeg må sætte mit skart kabel på.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Tilslutningen til dit TV (HDMI eller Scart) har INTET med dit net, eller hastighed af dit net, at gøre. Det er forbindelsen mellem boksen og dit TV. Det er her hvor lyd og billede bliver sendt over, EFTER det er blevet hentet fra nettet, og lavet om til lyd og billede. Hvis din boks virker med scart, men ikke med HDMI kan der være forskellige ting galt:

1. Din boks har et defekt HDMI stik. Løsning her, er at tage kontakt til Yousee, og få en ny voks. For at finde ud af om det er det. Hvis det er muligt prøv at tilslutte boksen til et andet TV.

2. Din HDMI ledning er defekt. Løsning er her at få fat på en nyt kabel, kan købes i de fleste supermarkeder, radioforretning, el.lign. For at finde ud af om det er det. Prøv med en anden HDMI ledning.

3. Dit TV har et defekt HDMI stik ind. Løsning er her at prøve et andet HDMI stik på TV'et hvis det har flere, ellers et nyt TV. For at se om det er det, hvis muligt prøv at tilslutte boksen til et andet HDMI stik, eller et andet TV.

Det kan også være kombinationer af oevnstående, men det er meget usandsynligt.

Venlig Hilsen

Brian 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)