Svar

TV og film virker ikke på telefon eller tablet

• Bruger
  • 16 kommentarer
Nu kan man ikke se TV på hverken mobil eller tablet, den skriver at login ikke giver adgang til at se TV, og man skal tjekke sine logins, men nu har jeg kun ET LOGIN., og det virker, men åbenbart ikke til at se TV......
icon

Bedste svar af Anneca 19 juli 2016, 10:05

Det er en pludseligt opstået fejl - det har virket upåklageligt indtil i går eller forgårs.
Der arbejdes ihærdigt på at løse det - følg med her: driftsinformation. :D

M.v.h.
Annelise

Se original

4 Kommentarer

Jeg har samme problem, og må da også indrømme, at min flinkeskole snart går fløjten, for jeg er godt nok RIGTIG TRÆT af deres "Danmarks bedste" slogan, for så ser det sgu sølle ud her i DK efterhånden.

Det er hverken blevet bedre eller lettere, efter de er blevet slået sammen.:@

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Det er en pludseligt opstået fejl - det har virket upåklageligt indtil i går eller forgårs.
Der arbejdes ihærdigt på at løse det - følg med her: driftsinformation. :D

M.v.h.
Annelise

Hvorfor i alverden er det kun muligt at finde et link til den specifikke driftinformatiob via en tråd i dette forum? Læg det dog under "Driftinformation" på jeres hjemmeside! Det kunne nok også spare jer for en del opkald til kundeservice.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Hej!

Informationen ligger der, men jeg medgiver, at den er lidt svær at finde.
Under Driftsinformation skal du klikke på det grønne link, hvor der står noget med "hvis du er tidligere TDC kunde med produkter via telefonstikket", og herefter vælge punktet "Mobil tjenester".

Jeg har desværre intet med indholdet af hjemmesiden at gøre - lige på det punkt er jeg en helt almindelig privat bruger, ligesom jer andre.
Men jeg vil gerne se, om jeg kan finde rette vedkommende at sende din besked videre til. :-)

M.v.h.
Annelise

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)