Tv guide , skift programmer.

Hej
Jeg er ny på TDC, men kan ikke finde ud af hvordan jeg får TV guiden til at skifte program frem i tiden, således at jeg først på aftenen vælger hvad jeg vil se, så skifter tv et selv. Denne funktion er tilgængelig hos jeres konkurenter. Og indbygget i de fleste Nyere TV, så det må da også kunne lade sig gøre hos jer

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Bente9000.

Hvis du læser vejledningen til TDC TV her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6068 (Der er link til en PDF der indeholder en vejledning til TD TV) Kan du læse at TV guiden kan bruges til at programere optagelser (Og Hvordan), Men der står ikke noget om at den kan reservere TV programmer så den selv skifter om til programmet. Deraf kan man så læse at TDC TV kan ikke reservere et program til at ses, kun til at optage. Så det er nok derfor du ikke kan få din boks til det. At konkurrenterne kan, er jo ikke ensbetydende med at TDC TV kan.

På de nyere tv kan denne funktiomn KUN udnyttes hvis du bruger den tuner der er inbygget i TV'et (DVB-T, TVB-S eller DVB-C). Derfor TDC TV heller ikke benytte nogen af de mere avencerede funktioner der findes med relation til TV kigning som de nyere TV har (HBBTV, TV Guide osv.). Her kan man kun benytte de muligheder som TDC TV boksen tilbydder, da man her kun bruger sit TV som en monitor.

Venlig Hilsen

Brian

Hvor kan man stille forslag om at tv guiden forbedres på dette væsentlige punkt ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)