Svar

Trods TDC login, ingen adgang til TDC play

Havde som ny kunde glædet mig til at få adgang til TDC Play, men fik i stedet denne besked efter at have logget ind:

'Du har ikke TDC Play adgang'

Hvis jeg vælger 'Få adgang til TDC play på din PC' får jeg følgende besked:

Bestil Adgang til TDC Play
Du kan ikke få TDC PLAY.
Årsagerne kan være:

Dit internet-abonnement er ikke et TDC Bredbåndsabonnment - DET ER DET
Du har fastnet hos TDC, men bredbånd hos en anden udbyder - HAR FASTNET VED TDC - HAR IKKE ANDRE UDBYDERE
Du har YouSee Bredbånd. Log dig ind på YouSee Musik for at få adgang til YouSee PLAY - HAR HOMEDUO SÅ SKAL BRUGE TDC PLAY
Du har tidligere haft TDC PLAY og har skiftet bredbåndsabonnement for nyligt, men har ikke længere adgang. Prøv igen om to dage. Hvis du stadig ikke har adgang, ring til Hotline. - HAR IKKE TIDLIGERE HAFT TDC PLAY

icon

Bedste svar af Angelika 1 november 2010, 12:22

Hej egebjerg

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Hvis du forsat har problemer med at få adgang til Play, vil jeg vil bede dig om at skrive en PM (Privat Meddelelse) så vil jeg hjælpe dig med at få fejlen løst.  

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive tilbage.

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Du skal ringe til TDC kundeservice og fortælle dem dit problem så er jeg sikker på at de vil hjælpe,

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?dogtag=p_help_bb_play

håber du ligesom alle os andre med TDC får glæde af Play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej egebjerg

har du husket inde i din profil at tilknytte telefonnr. eller emnr.

Når du er i din profil kan du se hvilke tjenester du har tilmeldt

og til venstre er der div. muligheder for til-afmelding m.m.

Tak for svaret; tænkte nok jeg ikke kunne undgå at ringe til kundeservice. Er sikker på de nok skal hjælpe, men føler livet er for kort til at hænge halve og hele timer i røret før der er hul igennem... Hmmm....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Du forstod forhåbenlig hvad det var jeg skrev omkring tilknytning af telefonnr.

Det er jo ikke nok du har lavet et tdc-login.

Når dette er gjort skal man tilknytte div. tjenester for f.eks. at følge sit forbrug m.m.

VH

Jørgen

Har kontrolleret indstillinger i TDC login. Der er indtastet telefonnummer under oprettelse. Fandt i stedet dette under 'administration af brugere':

Administration af brugere

Du skal være bredbåndskunde hos TDC for at kunne give din husstand adgang til TDC PLAY.
Har du YouSee Bredbånd kan du desværre ikke invitere brugere til at downloade musik med TDC PLAY.

Skal det mon tolkes sådan at jeg i TDC login ikke er registreret som TDC bredbåndskunde...? Har godt nok ikke en TDC-mailadresse, men skulle være muligt alligevel...

Omdømme 1

Hej 

har du også dit bredbåndsabonnement tilknyttet?

Du er inde det rigtige sted for tilknytning

Omdømme 1

[/list]
Omdømme 1

Vælg service du vil have adgang tilTDC SelvbetjeningWebmail/Freemail  TDC Bredbånd Mobil  telefoni/bredbåndstelefoni  YouSee Bredbånd  TDC TV  TDC Netbasis, Nettid, Netplus 

Jeg kan trykke 'tilmeld services' - markere 'TDC selvbetjening' - vælge 'TDC bredbånd', og skal så indtaste telefon- og kontonumre, men afvises efterfølgende da 'telefonnummeret er allerede tilknyttet'...

Omdømme 1

I selvbetjening 

Der hvor du kan følge dit forbrug

skal du i venstre sidde kunne se din bredbåndsforbindelse

tryk på den og se om du der kan tilmelde dig play

Hej Jørgen

I venstre side kan jeg kun se 2 punkter:

- Regning

- Fastnet & Duet

...og vælger jeg 'tilmeld flere abonnementer' i højre side og derefter 'tilmeld services' kan jeg ikke få lov at tilmelde mig TDC bredbånd, da fastnetnummeret det skal tilknyttes allerede er oprettet... som fastnetnummer...

Kan ikke se nogen løsning på det selv; har efterhånden også brugt et par timer på det... Overrasket humørikon(

TDC har erkendt at deres systemer ikke er sat korrekt op, så jeg er blevet lovet at Play kan køre mandag...

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej egebjerg

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Hvis du forsat har problemer med at få adgang til Play, vil jeg vil bede dig om at skrive en PM (Privat Meddelelse) så vil jeg hjælpe dig med at få fejlen løst.  

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive tilbage.

Hej jeg har tdc play til pc og til mobil men efter jeg fik et nyt password ( glemte password ) ,  kan jeg ikke få tdc play til pc !!! Det er rigtig træls da jeg synes det et godt koncept..., har prøvet flere gange at logge på men får besked om at jeg skal prøve i ny browser hmm hmm....håber nogen kan hjælpe ???

godt nytår 

christina

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, pullen.

du skal kontakte kundeservice, da der tydligvist er sket en fejl.

Har samme problem, jeg har kontaktet kundeservice 2 gange uden at de har kunnt hjælpe mig. De kommer med en forklaring om, at de er ved at ændre web siden, så jeg skal bare have toldmodighed. Det kan undre mig, at man ikke skriver en meddelse på siden om dette. HAR NU VENTET EN UGE, VED IKKE RIGTIG OM JEG SKAL TRO PÅ FORKLARINGEN. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lusk

Da dette er en meget gammel tråd, vil jeg opfordre dig til at lave en ny tråd.

Jeg vil meget gerne vide, hvilken fejlmeddelelse du får, når du logger ind på TDC Play, det vil gøre det hele lidt nemmere og hurtigere for dig, og andre, at få hjælp.Blinkende humørikon

hilsen bbs

Gammel tråd, ja. menher knap 5 år efter er problemet der åbenbart stadig.

Har samme problem, har lige siddet og set en film med ungerne, satte den på pause, og da vi skulle fortsætte var det ikke adgang mere "du har ikke adgang til denne service"... obenbart trådt i kraft mellem 17.30 0g 18.15,,,,,
Netflex here kommer jeg, TDC kan åbenbart ikke fatholde servicen...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)