trigger.exe blokerer adgangen til TDC PC-Sikkerhed

Hej allesammen!

Jeg har lige fået en ny computer. Der er blevet installeret TDC PC-Sikkerhed på den, og det kørte helt fint... i nogle dage, efter jeg havde været på ferie, kunne TDC PC-Sikkerhed ikke åbnes. Jeg prøvede at genstarte computeren, og så trykke på TDC PC-Sikkerhed, men der stod at programmet trigger.exe, havde slettet eller ændret programmet. I starten troede jeg det var en virus, men så fandt jeg ud af at det var F-Secure der havde lavet trigger.exe. Nu er mit TDC PC-Sikkerhed ikke slået til, pga. trigger.exe har slettet det. Hvordan får jeg TDC PC-Sikkerhed tilbage? Skal jeg geninstallere programmet eller hvad? Nogen hjælp?

Mvh. Toby

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Toby

Tak for dit indlæg.

Jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om trigger.exe, men har prøvet og Google det. Der er delte meninger om det er et farligt eller ikke farligt program.

I første omgang, ville jeg prøve at geninstallere Sikkerhedspakken igen, og se om det virker herefter. Hvis der stadig er problemer, ville jeg prøve at fjerne trigger.exe, men det er på eget ansvar, da jeg præcis ved, hvad det gør. Når det er fjernet, vil jeg prøve at geninstallere Sikkerhedspakken igen.

Håber du finder en løsning på problemet.

Hilsen Martin 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P