Tømme mail boks

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har altid været ude for, når jeg har været væk fra min computer på grund af ferie, at den er kommet og har fortalt, at min mail boks er fuld. Så har jeg været inde at tømme den. Jeg har også med jævne mellemrum tjekket, hvor meget spam, der ligger på mail boksen. Til det brug har jeg kunne logge mig ind med min mail adresse og et login. Det kan jeg ikke nu, jeg kan slet ikke finde min mail boks. Hvor er den forsvundet hen eller hvordan finder jeg den igen?

3 Kommentarer

Hej Vædder

Stammer din mail fra dengang det hed feemail?

Hvis ja, kunne det tyde på, at du ikke har fået tilknyttet din gamle freemail til dit bredbånd, som tdc har skrevet om vil blive afviklet pr. 1. oktober 2010. Kunder med freemail har fået besked pr. mail.

TDC har ikke slettet ALLE fremail-bokse på en gang, men rettet i puljer, og nu kan turen være kommet til dig.

Hvis dette er grunden er dine mail tabt, og kan ikke genskabes. For at være sikker, vil jeg anbefale dig at ringe til kundeservise, for at høre nærmere.

Hej.

Jeg har pludselig problemer med at se mine mails på webmail - jeg kan se, at mailen er der, men ikke indholdet.

jeg har ikke lavet om på noget, eller fået ny computer derhjemme.

Mine mails bliver hentet ned til min ipad.

Jeg kan se opskriften på, hvordan jeg gør, hvis jeg bruger outlook på en pc, men ikke hvordan jeg gør på min ipad.

Kan nogen hjælpe med opsætningen heraf, for det er godt nok irriterende, at jeg ikke kan se mine mails på webmail mere Trist humørikon

vh.

Lene

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lemini,

iPad:

Indstillinger

E-post,  kontakter, kalendere

TDC-konto (eller hvilket navn du har valgt til din TDC-mail)

Avanceret

Under indkommende indstillinger:

Slet fra server - "Aldrig"

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$