Tip til "Accepteret som løst tråd."

Det ville være en rar ting at give en svar på om den hjælp vi giver her i forum har været til gavn,

ellers vil jeg mene det er omsons for os der prøve at hjælpe en bruger, med sit problem og for os der gerne

vil vide om vores hjælp har været til gavn eller ikke, jeg synes ikke det kræver så meget andet end tak

venligst HC21.  Meget glad mand

4 Kommentarer

Enig!

Men det er jo lidt svært at få det trumfet igennem, når forumteamet er ligeglade. De gider jo ikke engang markere deres egne oprettede tråde, og de opfordrer jo heller ikke til at andre gør det.   Så uanset hvad så er det en dyne vi slår i!!! 

Her er min ældgamle tråd om det emne.

/t5/L%C3%B8st-og-Fast/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/m-p/44391/highlight/true#M3094

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej i tråden.
Jeg melder mig til også at slå i dynen.

Afslutning af en tråd bør have 2 muligheder.
"Accepteret som løsning".
"Accepteret som svar".

Er indlæget/svaret markeret som løsning bliver det ofte vist i "Relaterede Emner".( Søgeresultat )
Her bliver det stående -i årevis-,selv om svaret reelt IKKE er en løsning.
Herved opstår det uheldige med "at bumpe en gammel tråd".
I flere lignende "Forum" dukker der automatisk en advarsel op,hvis der senere skrives i en "X-antal dage gammel tråd".
Noget lignende kan måske laves her i TDC Forum ?

"Relaterede Emner" trænger til en kraftig oprydning,hvis denne kategori fortsat skal vises på hver eneste side.
Man må kunne forlange at en Søgefunktion er relevant og opdateret.

Venlig hilsen
  Trumle.

Man kunne måske frestes til at sige at når en tråd er der og nogen har givet et bud på problemet, så hvis

det er løst er fint nok at det bliver stående så andre, har mulighed for selv at løse deres problem men

hvis det er løst eller vedkomde har fået hjælp andre steder fra, så mener jeg at i tråden skulle stå

ikke løst finder anden løsning, dermed sagt at hvis tråden står der et stykke tid eks. 14 dage eller 1 måned

og derefter slettes, da det efter en stykke tid ikke er løst det mener jeg det ville give et bedre overblik

for alle parter venlig hilsen HC21

Ikke slettes, men låses.
En gammel tråd kan sagtens have en brugbar løsning, som der kan linkes til, istedet for at skrive det samme om og om igen.

De to muligheder Trumle foreslår kunne være en god ide. Hvis altså bare de blev brugt!!! Brugerne af forummet kan jo ikke engang finde ud af at klikke på EEN knap. :-(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)