Tilgængelige mails

Når jeg åbner for min indbakke, står der, at der vises et antal mails (pt 98) af 1000mails. Jeg vil gerne kunne se flere, fx 300, og gerne de senest indkomne. Som det er nu, vises dem fra den seneste måned og så nogle tilsyneladende tilfældige ældre mails. Normalt arbejder jeg på en pc, men jeg har min iPad med på arbejde i udlandet, og jeg har brug for at kunne se flere mails på den. Hvad gør jeg?

4 Kommentarer

Hej Ingelise

Webmail - Indstillinger - Generelt. 

Ud for Antal mails pr. side har jeg som det højeste antal 50 mails.

Om du har et større antal ved jeg ikke.

Åben indbakken.  Øverst i blå bjælke står der  "Fra" - "Emne" - "Dato"

Da du vil sorter dine mails efter Dato, skal du kikke på "Dato"  og igen hvis de ligger i forkert rækkefølge.

Tak for svar. Pro ærmet er imidlertid ikke, at mailsene ligger i forkert rækkefølge, men at det synes at være tilfældigt udvalgte mails, der er med. Alle fra seneste måned er med, men af tidligere mails er der fx et par stykker fra december, lidt fra november etc.
Hej Ingelise

Nej det ved jeg godt, men det var for at udelukke, at det var det, der kunne være problemet. Vil du tjekke hvormange mails du kan have pr. side og hvad der sker når du klikke på dato. Dette for at se om du får alle med ved den manøvre.

Når du har tjekket, er der måske en anden bruger der ved hvad du eller kan forsøge.

Jeg har nemlig ikke flere bud på løsning.

Hej

Hvordan gik det efter du tjekkede indstillingerne?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)