Svar

Tilgang til TDC's webmail online i windows 8

Hej.

Er der nogen, som kan hjælpe med et problem jeg har fået med min tdc webmail?

Fik skiftet windows til 8 og kan ikke åbne webmailen online!

Er der nogen som ved hvad jeg kan gøre for at bruge den online uden at den skal ligge på min pc-er?

Jeg vil bruge den på andre computer også uden at være afhængig af min egen!

På forhånd tak

Filemon

icon

Bedste svar af filemon 6 marts 2014, 10:48

...Tja - sådan er det! men takker for hjælpen

Hilsen

Filemon

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Mit gæt er at det er på din PC du sakal søge efter problemt. Har du f.eks. prøvet med en anden browser? (f.eks. Chrome, eller Firefox) Jeg har lige testet https://mail.tdc.dk og jeg har ikke nogen problemer, og jeg kører med windows 8.1.  Windows 8 er installeret helt fra scratch (formateret, og slettet alt) her ved mig. Har du opgraderet til windows 8, eller nyinstalleret?

Hej Brian

Det er en nyinstallation, og nej jeg har ikke prøvet med en anden browser.

Har explorer instelleret.

Mvh.

Filemon

Omdømme 5
Badge +4
Hvis du ikke har opgraderet til 8.1, er det måske en god ide at gøre det. Har du sidste nye version af IE? (IE version 11). Hvis du har det, så prøv at installere en anden browser. (Chrome, eller Firefox, eller hvad du nu vil prøve, men de to er de meste brugte) Hvis du heller ikke her kan åbne din mail i den browser, ville det være en fordel, hvis det er en bærbar du kører på, så kan du nemmere prøve at se om det virker ved f.eks. naboens net, med din pc.

...har opdateret til 8.1 samt den sidste IE-11.

Men vil prøve at downlode en anden browser som du siger (kan være det hjælper)

Det er en stationær pc jeg har Trist humørikon

Foreløbig tak for hjælpen Glad humørikon skal nok skrive tilbage om det hjalp!

Filemon

Godmorgen Brian

Det hjalp med at installere firefox! men undrer mig hvorfor IE ikke kan i 8-eren mens der ikke var nogle problemer med det på 7-eren! Overrasket humørikon

Tak for hjælpen

Hilsen

Filemon

Omdømme 5
Badge +4
Vær opmærksom på at i windows 8 er den internet Explorer der bliver brugt fra "Tiles" skærmen (Start) IKKE er den samme internet explorer der bliver brugt fra det gamle skrivebord. Det er 2 forskellige programmer. Men jeg har flere gange oplevet at Internet Explorer laver kluder, også i win 7, og så virker det med instalation af en anden browser. Hvorfor? Tja.. det må microsoft vel kunne svare på.... måske Glad humørikon

...Tja - sådan er det! men takker for hjælpen

Hilsen

Filemon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8