Tilbud på mobiltelefon

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har set tilbud på Samsung Galaxy 6 til kr. 2.600 - ved første blik et godt tilbud.

Men så kommer detaljerne; det kræver et abonnement med fri tale og sms + 20 GB data til kr. 199. Jeg har i dag fri tale og sms + 26 GB data til kr. 149 - også hos YouSee. I den nye pakke indgår også 1 GB data i EU, men det har ikke ret stor værdi for mig.

Jeg skal altså betale en højere pris for et dårligere produkt - det er da et underligt tilbud!

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 For at kunne købe en Telefon fra You See via nettet, er det en forudsætning at der tilknyttes et af de aktuelle abonnementer.

• 

Tror ikke du helt fanger logikken!

Jeg forstår princippet om en dyrere pakke, når man vil opnå rabat på mobilen. Men her er problemet, at ydelsen samtidigt er dårligere - en dyrere pakke skal give bedre ydelse.

Det giver simpelthen ingen mening, at den månedlige pris stiger fra kr. 149 til kr. 199 - for et dårligere produkt!

Problemet er sådan set helt enkelt; da TDC og YouSee blev slået sammen 1. juli, blev det nye fælles produkt dyrere og dårligere end tidligere hos YouSee. Det er ikke kun min påstand, alle kan sammenligne produkterne og konstatere det er fakta.

• Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
     Køber aldrig telefon hos udbyderen, netop af den grund at der skal skiftes abonement, og det er jeg ikke interesseret i.

Har dog hørt at det skulle være muligt i en af deres butikker ved kontakt køb.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

harder skrev:
    @Radiomanden

Tror ikke du helt fanger logikken!

Jeg forstår princippet om en dyrere pakke, når man vil opnå rabat på mobilen. Men her er problemet, at ydelsen samtidigt er dårligere - en dyrere pakke skal give bedre ydelse.

Det giver simpelthen ingen mening, at den månedlige pris stiger fra kr. 149 til kr. 199 - for et dårligere produkt!

Problemet er sådan set helt enkelt; da TDC og YouSee blev slået sammen 1. juli, blev det nye fælles produkt dyrere og dårligere end tidligere hos YouSee. Det er ikke kun min påstand, alle kan sammenligne produkterne og konstatere det er fakta.

Helt enig. Køb mobil hos andre forhandlere.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)