Spørgsmål

Tidlig regning

Hvorfor får jeg allerede i dag den 8 marts regningen som skal betales den 30 april?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke unormalt at få en oversigt god tid i forvejen, hvilket jo f.eks er fint for dem som af en eller anden grund ikke har en Budget konto.
Omdømme 7
Badge +7
Mener du godt nok 30. april og ikke 30. marts?
Omdømme 7
Badge +6
Jeg får også nogle regninger omkring 6 uger før de skal betales. Hvorfor vides ikke, det hele er via PBS.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg plejer at få den små 3 uger før. Betaler fra min budgetkonto med betalingskort. På de måde undgår jeg at betale gebyr for BS.
Ja regning i dag den 8 marts som skal betales 30 april. Hvordan kan de så vide hvad der skal betales hvis man har lejet film eller har ekstra tid på telefonen?
Omdømme 7
Badge +6
Telefon regning kommer hver måned, regning på bredbånd kommer omkring 6 uger før betaling.
Omdømme 7
Badge +3
Det er forskelligt for forskellige brugere. Jeg får både telefonregning og bredbånds/TV-regning omkring 2-3 uger før betalingsdag (kortbetaling) og begge regninger kommer hver tredie måned. Måske er det fordi telefonen er kommet fra TDC, hvor jeg engang også havde bredbånd og fastnettelefon (men ikke TV). Under TDC kom det hele på en enkelt regning hvert kvartal.
Omdømme 7
Badge +6
Betaler TV seperat hvert kvartal til Antenneforeningen. Så får kun regning fra You See på Bredbånd og Telefon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)