telefoni udland

• TMB
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Hvis jeg er i Spanien og har fri tlf. til Danmark.
og ringer til et Dansk tlf. nr. som også er i Spanien.
Betaler vi så begge to 6 kr. i minuttet. ????? eller. har nogen af os fri telefoni.
Hilsen Trine.B.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Rent teknisk ringes der til DK, så prisen er Kr. 0. Det er jo EU, så ingen extra omkostninger på abonementet.
Jeg synes jeg har læst et eller andet sted at begge parter betalte.!
Meeen! vi får se. om det er gamle data. Man betaler jo 6 kr. fra Danmark til udland(Spanien) i dette tilfælde.
Omdømme 7
Badge +6
Rent teknisk er begge telefoner i DK, så der kan ringes mellem dem, med den taletid der er i abonementet uden extra omkostninger, der kan også ringes til andre EU lande uden extra omkostninger, såvel som ringes internt i det pågældende land uden extra omkostninger, det er jo det som det hele går ud på med at der ikke længere er Roaming i EU.
Med mit abonement kan der også ringes fra DK til udlandet, ikke kun EU, uden extra omkostninger, det sælges dog ikke længere.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/roaming-europa
Tak for hjælp! Så kan jeg roligt drage til udlandet...
Det eneste der koster er så opringning fra DK til et andet land i Europa.
Alt andet er frit. det er ikke så dårligt!
mbj
Omdømme 7
Badge +6
Der er så en begrænsning på Data, men der har You See nok det bedste, der kan bruges 10 Gb, dog ikke mere end man har i sit abonement, men har man 10 Gb eller mere, så kan der bruges de 10.
Ja enig, Jeg har 5 og har WIFI, så det skulle være nok! Tak for tilbagemelding!
Omdømme 2
Badge +2
Hej

Jeg kan se, at du har fået svar på dit spørgsmål. Det er vi rigtig glade for.

Husk at du kan markere svaret på dit spørgsmål, som det bedste svar, så andre også nemt kan finde frem til det. :)

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P