TDC´s mailserver skal tømmes?

Hej TDC

Når jeg sender feriebilleder til et familiemedlem, får jeg en besked tilbage (MTA: fyldt postkasse) om, at TDC´s mailserver skal tømmes (ikke den lokale mailbox).

Jeg forstår det som, at det IKKE er mit familiemedlem, der skal rydde op i sine mails (det har hun gjort tidligere. Så der ligger næsten ingenting - heller ikke under slettet post) - men at problemet ligger inde hos jer på TDC i jeres mailserver. Hvad skal mit familiemedlem gøre for at kunne modtage feriebilleder fra mig igen?

Med venlig hilsen Norgesfan

4 Kommentarer

Hej Norgesfan

først:

"ligger inde hos jer på TDC i jeres mailserver"

Det er andre kunder du henvender dig til - og derfor ikke TDC.

Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du får hjælp og hjælper andre.

Det er TDC's server du bruger til at sende din post med, så det kan være det er dig der skal tømme din webmail. Det er ikke en opgave for TDC.

Log ind på din webmail og se hvor meget plads du har brugt: http://mail.tdc.dk/

Klik på mapper i venstre kollonne. Så får du en oversigt over, hvor meget du har i de forskællige mapper.

Hej, jeg er ikke blevet klogere af tidligere indlæg, så jeg håber på at blive hjulpen. Nedenstående meddelelse vises, når en veninde prøver at sende billeder til min mail. Hvem skal foretage sig noget - hende (sender) eller jeg (modtager). HVAD skal gøres???  

"The users mailbox contains too much data (see user(s) listed below).
The user must empty the mailbox (on TDCs mailserver, not local mailbox), before any new mail can be delivered."

Omdømme 3
Badge +1
Den er god nok hvad Maja siger. Som du også ser står der "the user must empty...". Altså er det brugeren. Hvis TDC gav sig til at rode i dine mails var det en krænkelse af brevhemmeligheden - og en eller anden kom bag tremmer.

Du skriver ikke om du har fulgt Maja's vejledning og logget ind via webmail - eller du forsøger at gøre det via f.eks. Outlook. Det er kun via webmail du har fuld kontrol over din postkasse - så det der den vej du skal ind. Især kan papirkurven være fyldt - uden det kan ses fra Outlook.

Når den så er tømt må du kigge på hvor meget plads der er i postkassen - og hvor meget du prøver at sende til den. Mange har aldrig opgraderet deres postkasse til 250 Mb. Og hvis man så har en postkasse på 10 Mb, og vil sende to moderne billeder á 6Mb - så går det allerede galt.

Opgardering er gratis og du skal selv foretage den i "Selvbetjening".

Vh

Peter

Har et lignende problem.

Når jeg sender en mail, fra min TDC konto til en bestemt modtager, som også har en TDC konto, får jeg en retur mail med følgende besked:

"En email afsendt med din emailadresse kunne ikke leveres.
Du modtager derfor denne fejlmeddelelse fra TDC med information om, hvem der ikke har modtaget din email.
Du kan finde en dansk forklaring (uden modtager oplysninger) her:
http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=2860

The users mailbox contains too much data (see user(s) listed below).
The user must empty the mailbox (on TDCs mailserver, not local mailbox),
before any new mail can be delivered."

Der er ikke vedhæftet noget til den afsendte mail !

Hvis jeg sender samme mail, fra mit firma's mailkonto (eller andre konti), til samme modtager, går det fint igennem ??

Venlig hilsen - og på forhånd tak.

Michael

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)