TDC you see snyder

• VX
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Aldrig har jeg oplevet noget mere uprofessionelt eller større tyveknægt end TDC/ you see. Regning efter regning vælter ind med alle mulige umulige gebyrer, renter, forbrugsafgifter osv. Osv. Jeg har alle mine regninger tilmeldt  BS og får et hav af mails, som blot vil informere mig om regningen er betalt. Hold banan et gennemsyret ringe firma. Mine aftaler med dette firma holder overhovedet ikke og når jeg påpeger det, klager  mm. Slukker de blot for signalet til deres opdigtede gebyrer er betalt. Snyd, løgn, bondefangeri og magtmisbrug,  det er hvad dette firma er dygtigt til. Men at leve op til egne aftaler, forklare gebyrer for allerede betalte regninger, kundepleje og service, det kender de absolut intet til. 

Alt er nu opsagt og jeg venter ikke at få mine penge tilbage, den diskussion har jeg tabt på forhånd, men jeg glæder mig til at betale for mobil, 2 x internet og tv i et andet firma. Vil ALDRIG vende tilbage og ikke for noget i verden anbefale TDC/ you see til nogen. End ikke min værste fjende! 

Ad det er grimt. 

1 Kommentar

Har desværre samme oplevelse. YouSee/TDC har i meget lang tid ikke været i stand til at levere hvad de lover. Konsekvensen er ikke at de kompenserer deres kunder, men taktikken er tilsyneladende at holde dem hen med snak. Jeg har haft store problemer med både bredbånd og tv-boks, og helt galt efter 1. maj 2016 hvor der kom nye bokse og YouSee/TDC smeltede sammen. Har spildt oceaner i af tid i venteposition på teknisk service, har talt med stakkels medarbejdere som ikke er klædt på til at levere kompetent service etc. Derfor er jeg desværre enig: undersøg grundligt om du overhovedet kan få din ydelse fra en anden leverandør.

Det værste er at ledelsen kender problemet og intet gør. Det er uanstændigt overfor os kunder, og det er uanstændigt overfor medarbejdere i front, som møder de frustrerede kunder.

Det er som om at TDC/YouSee i forhold til de mange kunder som har problemer, vælger en udmattelsesstrategi i forhold til service. Her er valgt det dimentralt modsatte af online-support, i stedet bliver man sendt rundt fra afdeling til afdeling. Det er som et Kafkask's banan at ende her som kunde med et problem!

Spørgsmålet er hvordan at kan får lavet en bananstorm som har effekt. Nogle gode ideer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)