TDC webmail på ipad

Hej
Jeg har prøvet at opsætte tdc webmail på min ipad men har aldrig kunne få det til at fungere.
Jeg har checket alle indlæg skrevet som har haft samme problem, jeg har checket pop3, asmpt, har ændret mit pw adskillige gange i webmail, såvel som tdc bruger login.
Det et den simple tdc web mail jeg har, som har et max på 5 mb.
Nu prøver jeg for sidste gang på forumet her.
Jeg får altid fejlmeddelelsen, at brugernavn eller pw er forkert.

Nogen som også næsten opgav, men fik det til at lykkes ?
Mvh
Anders

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Aras99

Jeg har ikke en iPad, men vil gerne forsøge aligevel.

Først - Du skriver at du har en simpel på 5 MB.  Er det er freemail du har? Altså stammer den fra da man kunne få en gratis mailbox  uden at være kunde i TDC?

Hvis ja, skal du hurtisgt mulig kontakte kundeservice og få den overflyttet til dit bredbånd.

Fremail er i dag et betalings abb. til 29. kr, hvis du ikke har bredbånd hos TDC.

For du har vel ikke yousee bredbånd?

Angående brugernavn og pasword:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til din ipad, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Dit TDC-login bruger du til at lokke på tdc-forum med samt selvbetjening.  TDC-login kan også bruges til Yousee's tjenester.

Kom gerne med en tilbagemelding. Glad humørikon  hvis du også vil have opsætningen.

Tak for svar
Jo det er nok en free mail, mener det er 8 år siden jeg oprettede den,
Så jeg søgte på indlæg vedr dette, og tdc skriver faktisk eg sted at denne type mail kun kan læses via deres hjemmeside.
Jo jeg har yousee, samt fastnet og mobil hos tdc
, men ikke internet
Mvh
Anders
Omdømme 1
Glad humørikonHej Anders

Freemail er som sagt under afvikling, og på et tidspunkt vil du ikke længere kunne bruge den mailadresse.

Jeg er i tvivl om hvilke abbonementer du har og hvor.

TDC leverer tv-sinaler gennem telefonstik og Yousee gennem kabel.

Da du har internet/bredbånd har du også mulighed for at tilknytte en gratis mailadresse til dit bredbånd.  Hvis det er en tdc.mail-adresse du har og du har tdc-bredbånd kan du få overført din mailadresse til dit bredbånd, men du skal være hurtig. Når din mailadresse er tilknyttet dit bredbånd, vil du kunne bruge den til din ipad. 

Der er forskæld på om du har TDC eller Yousee. Ring til den du betaler for dit bredbånd og spørg om dine muligheder. Henvis evt. til denne tråd.

Jeg syns du skal ringe til dem, men skrive gerne hvis du ønsker yderligere svar på spørgsmål.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)