Tdc play / mit tdc app nokia lumia 920

• Deltager
  • 4 kommentarer
Når jeg forsøger at få TDC Play til acceptere min Nokia Lumia 920 ryger jeg til bage til accepter, når jeg taster koden i registrer. Jeg snakkede med TDC lige før jul her fik jeg at vide det var en "klynge fejl" og man arbejdede dag og nat på at rette fejlen, men jeg har stadig det samme problem, er der nogen der kæmper med det samme problem?

En gang var det sådan at når man valgte TDC så blev problemerne løst sådan er det vist desværre ikke længere.

Mvh Grinda

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Kan kun sige at den køre på min lumia 800..

grinda skrev:
En gang var det sådan at når man valgte TDC så blev problemerne løst sådan er det vist desværre ikke længere.

Sådan er det vel stadigvæk, men hvis ikke de kan finde fejlen, er det jo også lidt svært at rette den. Det er ikke alle fejl der lige kan rettes ved et trylleslag. 

Har du prøvet at besøge en TDC-butik? 

Da det kører for tigerdyret2301 må det jo være noget på din telefon der er forkert. Er det den rigtige kode du bruger.  Jeg har brugt mit TDC-login, som jeg bruger til at logge på forum med.. 

Har du forsøgt at afinstallere og instalere den igen?

Hej Maja

Nej jeg ikke prøvet at besøge en TDC butik, min lokale i Hørsholm centeret er blevet lukket. Jeg har også prøvet at afinstallere og geninstallere app'en et par gange. Da jeg ringede til jer fik jeg at vide det var en klyngefejl??? og at I arbejde ihærdigt på at rette den, og så sidder jeg og tænker er den mon belvet rettet den "klyngefejl" og eller var det slet ikke problemet? Det lader mig jo tilbage at tænke, at så længe jeg ikke ved om TDC har rettet deres klyngefejl så nytter det jo ikke for mig at foretage mig en masse! Ellers vil jeg gerne medgive jer I er ret ferme og hurtige til at finde, rette og udbedre fejl!

Mvh Grinda

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Husk at du skal..

1. intaste mobil nummer...
  2. indtaste aktiverings kode uden at gå ud af app'en... bare aflæs koden der kommer fra 1947..
Det har jeg gjort et utal af gange, det eneste jeg kan komme på er at den telfon jeg bruger ikke er et TDC abonnement og TDC Play app'en derfor bliver mopset..........

Her du set min signatur?

Mvh Maja // TDC & Yousee Kunde

Jeg er nu blevet spurgt om jeg fik svar på spørgsmål, og til det kan jeg sig NEJ, jeg har løst problemet selv, men hold dog op hvor det TDC Play det virker dårligt. Hver anden gang kan man ikke hente den musik man ønsker at høre. Så overvejelserne går meget præcist på at skifte udbyder. Når jeg vil høre Händels Ariodante så gider jeg ikke vente på at TDC Play overvejer om det er musik den gider hente, hvorimod andre ting de kommer med det samme, f.eks. jeg kan få lov at høre radio.

Brug ikke mere tid på mig, jeg søger nok bare nye græsgange.

grinda

grinda skrev:
Jeg er nu blevet spurgt om jeg fik svar på spørgsmål, og til det kan jeg sig NEJ, jeg har løst problemet selv

Jamen så har du jo "fået svar" på dit spørgsmål, og kan markere din tråd for løst. 

Jeg ser ingen grund til at din tråd forbliver ikke løst, hvis du ikke vil have flere svar. Glad humørikon

Omdømme 2

Hej 

Jeg må sige at dette er nok svaret/løsningen....

Lumia app'en/ win 7.8/8 til mobil skal bruge et certiferet TDC nummer...
Det vil sige at du godt kan hente TDC PLAY til mobilen og ikke ha et TDC nummer men du kommer så ikke længere.... Selv om du er på HJEMME NETVÆRK.... 

Lumia 800 bruger...

Til tigerdyret

Ja det fandt jeg også ud af og "lånte" simkortet fra min arbejdsmobil. Desværre kommer jeg ikke længere jeg har købt et par Libratone højtalere og jeg kan ikke få lyden over fra Lymia eller pc til dem smadder ærgeligt. Her bliver jeg nødt til erkende at der er ikke så meget p.. med Apple, troede aldrig det skulle komme fra mig. Mange tak for din tilbagemelding, præcis og forståelig.

Jeg har samme problem med min Lumia 930 - og vi skriver 2015 ..

jeg talte med TDB butikken i går (28/5), hvor jeg fik at vide at TDC havde ændret på TDC-play så det nu kører på kundernes data- eller WiFi forbindelse og det burde min også gøre. hun anbefalede at jeg taler med deres service afd om problemet...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)