TDC Play Iphone App m/Home Duo abonnement

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej TDC

Hvorfor kan jeg ikke hente musik til min TDC Play iPhone App.

Jeg har et home Duo abonnemnet med bredbånd og telefon og kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan bruge min iPhone til at hente musik.

Kan i ikke give en tilbagemelding på dette.

På forhånd tak.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Kære MB79

For at få adgang til TDC Play mobil skal du have et TDC Mobil abonnement. Det skyldes aftale med rettighedshaverne og at vi sikrer at du ikke bliver takseret for den trafik du genererer når du afspiller musik med Play app. Den eneste undtagelse er download af applikation - her vil du blive takseret med mindre du er på dit hjemmenetværk.

DBH

Chriz

Hej Chriz

Tak for dit svar håber du kan hjælpe med at uddybe lidt.

I dag har jeg rettigheder til TDC play via mit Home Duo abonnement, så de aftaler skal jeg jo ikke have igen? eller hva?

Med hensyn til trafik kan det vel aldrig blive jeres problem såfremt jeg vælger at bruge data til at høre musik fra TDC play app'en, det er vel noget der er op til en selv?

Kan jeg heller ikke bruge min "Tdc Play" app på mit hjemmenetværk?

Eller skal jeg bare slette min app, da den er fuldstændig ubrugelig når jeg ikke er mobilkunde???

Lad mig høre fra jer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey MB79

Du har rettigheder til Play i forhold til det produkt som du har - i dit tilfælde bredbånd. I det øjeblik du er genkendt som TDC mobilkunde kan du sagtens bruge dit hjemmenetværk.

Trafikomkostningerne: nu er det jo udviklet til en mobil enhed, så jo vi er nødt til at kende dig for at kunne nul taksere. Det er jo ikke alle der bliver i hjemmet når de lytter til musik.

Mere om app på denne tråd: /t5/Mit-TDC/TDC-Play-app-til-IPad/td-p/22127 og jeg håber du har en frivillig i dit nære miljø som er TDC mobilkunde så du kan prøve app inden du sletter den.

DBH

C

Efter mere end et år med TDC Home Duo og et velfungerende TDC Play, har jeg nu siden sidste uge fået det samme problem. Nemlig at Play ikke virker længere. Ikke på min mobiltelefon, og heller ikke via Sonos. Jeg er ikke mobilkunde, men Play er en del af DUO pakken.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)