TDC PLAY

TDC for fanden hvor er jeg træt af jer nu har jeg brugt en halv søndag på jeres lort har hentet musik fra tdc play troede jeg,men der er ikke en skid på min mobil så alle jeres licenser hva fanden skal jeg bruge dem til når musikken ikke kommer på min mobil :-(

Så skriver i at man kan hente det ned på PC for så at føre det over på mobil det duer hellerikke ingen musik da der så ikke er nogen licens til at spille dem på mobilen hva fanden er det for noget bras med jeres TDC PLAY en halv søndag er gået p.g.a jer og ingen musik på mobilen den viste ellers at der blev overført fra TDC til mobil og så alt det ok godkenderi for ikke at få noget musik fra jer har prøvet 100 gange :-(

Har lige flyttet en af mine mobiler til jer,men den bliver hurtigt flyttet igen en bunke data penge er også spildt hved samme lejlighed forbandet dårlig service for at sige ingen service.

5 Kommentarer

Hej Lisa

Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du får hjælp og hjælper andre.

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne.

Jeg siger alligevel Velkommen til TDC-forum og tak for skideballen, jeg er kunde som du og i stedet for at brokke dig, kunne du fortælle, hvad du har gjort, så kunne det jo være der var en anden bruger der godt vil hjælpe dig.

Det er rigtigt at der engang imellem er TDC-ansatte der kikker herind, men det er primert kunder der hjælper med at få "lortet" til at virke!

God Søndag!

PS: Hvis du vil klage kan dette gøres her:

Forbrugsklager = samtale/trafik/datakald, MB forbrug, tyveri eller misbrug 

Øvrige klager   = Alle andre typer af klage

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Klage over hvad??????

At hun ikke kan finde ud af en skid selv. Meget glad humørikon

FN

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Lisa1951

Kan du starte med at fortælle hvilken mobil du har?

DBH

C

Streamin på hjemmepc. virker ikke. Mærkeligt nok virker streaming på min tablet. Hvornår kommer det til at virke igen. Overvejer seriøst, at finde anden udbyder med alle de problemer jeres streaming tjeneste udgør

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)