TDC MobilSikkerhed crasher

Jeg er stødt ind i et problem i appen når jeg prøver at aktivere abonnementet eller åbner sikker browser.

Beskeden lyder bare Applikationen TDC MobilSikkerhed er desværre stoppet

Det er både på min og min kærestes telefon.

Vi har begge HTC One. Jeg en M8 og hun en M7.

Har prøvet at afinstallere, tømme cache, genstarte telefon og installere igen men stadig med samme problem.

Måske en opdatering kunne løse det??

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Der er desværre en generel fejl, hvis telefonerne kører Android 5.0 og op efter. Det kan være årsagen til, at app'en crasher. 

Der kommer en opdatering, som vi rykker for en gang om ugen, men der er fortsat ikke sket noget. Vi bliver ved med at rykke for opdateringen. 

/Andreas 

Så er svaret jo fundet hvorfor.

Håber der snart kommer en update ud til Google Play så den kan fungere som  den skal.

Noget nyt om MobilSikerhed appen?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har netop talt med dem i vores Smartphone-afdeling, og der er desværre ikke noget nyt under solen mht. Sikkerheds-app'en. 

Opdateringen vil komme på telefonen, når alt er, som det skal være. Jeg kunne ikke få en tidshorisont, men de fejlmelder stadigvæk problemet løbende. 

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P