TDC MobilSikkerhed

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
TDC MobilSikkerhed, tilbydes nu til alle eksisterende kunder hos TDC, der bruger smartphone.

App'en er både til iPhone og til Android.

I denne tråd samler vi spørgsmål og svar, således at du nemt kan finde svar på spørgsmål, give feedback om produktet og dele dine erfaringer med andre kunder.

Forum moderatorer vil være behjælpelige med at flytte andre tråde hertil, om nødvendigt, så hvis du starter en tråd om det samme, bliver den flyttet hertil (så skriv bare her, vi holder øje med den Glad humørikon )

TDC opdaterer løbende med nyheder og status på produktet her i tråden, hele april. Når vi begynder at få erfaringer med TDC MobilSikkerhed, vil vi lave en Q/A her i tråden.

Du kan læse mere om TDC MobilSikkerhed på disse link:

Præsentation af TDC MobilSikkerhed:

http://tdc.dk/mobilsikkerhed

Hjælp til TDC MobilSikkerhed:

iPhone:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31952 (Backup)

Android:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32460 (Backup)

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=31949 (Mobilsikkerhed)

God fornøjelse

7 Kommentarer

Android: Backup-app...

1)

Første sikkerhedskopi gik i stå efter to min, da telefonen gik på standby. Måske en tilfældighed.

2)

Anden sikkerhedskopi kørte uden problemer, også selvom telefonen gik i standby flere gange. 

tid .ca 25 min med bl.a. 250 billeder.

3)

Jeg viste ikke hvad "Bloker mobil data under roaming" betød, men fik en forklaring i denne  Tråd.

(dette burde måske stå på instruktionssiden, fordi det står, som et punkt )

4)

På infosiden står der:

"Vær opmærksom på, at der kun tages backup af den mængde data, du har inkluderet i dit abonnement."

Jeg formoder det betyder, at alt over 1 GB data på min mobil ikke bliver kopieret, når min backup kun kan rumme 1 GB. Er det rigtig forstået?

5)

Jeg har ikke prøvet at gendanne, men vil helt sikkert lade appen automatisk tage kopier af nyt på telefonen.

I forhold til Samsungs program til at sikkerhedkopiere, lyder det til at denne app er nemmere at bruge.

[Vender tilbage til dette indlæg, hvis jeg får brug for at gendanne data.]

Forsættelse.....

Android, Mobil sikkerheds-app:

6)

På en pc kan to sikkerhedsprogrammer ikke køre, derfor afinstalerede jeg Lookout på min mobil, før jeg installedere TDC Mobilsikkerheds-app.

7)

Der er et genvejssynbol til backupfungtionen i tdc's mobilsikkerheds appen. Er det en funktion der er i appen eller er det en henvisning til backupappen som jeg indstallerede først?  Hvis den fungtigon er i mobilsikkerheds appen, behøver den særskilte app. vel ikke være instaleret.

8)

Eneste problem ved instalationen var at jeg misforstod beskeden ved mønster skærmlås. Hvergang jeg forsøgte at tegne et mønster, stod der "Mønster optaget" og jeg troede det betød, at det var optaget og ikke kunne bruges. Efter 10 forsøg klikkede jeg videre og det sidste mønster blev godkendt.

Syns der burde have stået "Mønster godkendt".

9)

Prøvede at sende sms'er fra min mands telefon med Lås, Alarm og lokalitet. Det virkede.

At sende en sms der sletter alle data, har jeg dog ikke forsøgt mig med. Humørikon med tunge

10)

Alt i alt, syns jeg det er to fede app og siger derfor ....

Thank You TDC Glad humørikon

Kan man kun få 100mb når man har tdc Click mobil abo?

Hej oob

Dit spørgsmål har intet at gøre med hvad tråden handler om.

Vil du være rar at oprette en ny tråd, så er der sikkert en der kan svare på dit spørgsmål.

/t5/Telefoni-og-mobil/bd-p/debat_6

Har du spørgsmål eller komentarer til TDC's 2 nye app, er du selvsølgelig velkommen til at kommentare her under.

Jeg har lige installeret mobil sikkerheds app på min samsung, nu kan jeg kun foretage TDC nødopkald,

hvad er der sket!?

Hej

Virker tdc mobilsikkerhed backup ikke længere ?

På både min og min kones andriod, kan man ikke se status over forbrug og backup kan ikke kører

Der kommer bare en besked om at sikkerhedskopiering er mislykkede ?

Når jeg går ind på min konto, står der under "gyldig indtil " : oplysninger ikke tilgængelige

mvh

Tom

mangler vejledning til iphone

(app)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$