TDC Mail på Windows 8

• Deltager
  • 0 kommentarer
  • Flyttet indlæg fra en løst tråd med andet indhold. / MajaH
Jeg har netop taget min nye windows 8 computer i brug og installeret "Windows Live Mail" og oprettet kontoen som på min gamle windows 7 maskine, men jeg får denne fejl. Jeg er sikker på, at adgangskoden er korrekt.

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen xxxx. Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.

Serverfejl: 0x800CCC90 Svar fra server: -ERR invalid user name or password. Server: 'pop3.mail.dk' Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92 Protokol: POP3 Port: 110 Sikker (SSL): Nej

Hvad kan problemet være?

1 Kommentar

Hej nap

Dit TDC login - som du bruger her til forum - skal du ikke bruge.  Du skal bruge dit server-login, altså det login der giver adgang til tdc's server hvor din mailbox ligger.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)