TDC mail opdateringer på iPhone5

Jeg har problemer med manglende opdateringer mellem min TDC mail og min iPhone5.

Når jeg behandler (læser, besvare, arkivere, sletter) mine mails på TDC mail opdateres det ikke på min iPhone5 - problemet er tilsvarende den modsatte vej.

Jeg mangler helt sikkert "måske" bare at få tilrettet et eller andet men kan ikke finde ud af hvor og hvad.

Jeg har brugt TDC selvbetjening både til opsætning af TDC mail og efterfølgende til opsætning af mail på iPhone.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan godt laves.... Men jeg kan ikke huske hvordan.

Den nemmeste måde at løse det en gang for alle, er at oprette f.eks. en Gmail eller Outlook mailkonto. Så sætter du din TDC-mail op til at videresende alt til den konto.

Hent den app der hører til den løsning du har valgt, og arbejd så med dine mails fra den "nye" konto. Når du sender fra den "nye" konto kan du i øvrigt sætte den op, så det ser ud som om mailen kommer fra din TDC-mail.

Når du bruger app-løsningen har du altid et opdateret system, og slipper for at skulle ændre på din opsætning hver gang der bliver ændret på postserverens indstillinger.

Hej 

Tak for dit svar - jeg håber på at der er en anden i dette forum som kan huske hvordan man opsætter TDC mail vs. iPhone

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)