Svar

TDC mail

• fjo
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Adressebog og vedhæft fil giver gråt felt i mail i stedet for at vise adresser eller gennemse. Ved at højreklik og benytte funktionen "gennemse element" vises fejl i linje 930: "JSON er ikke defineret". Problemet er i Explorer, men ikke i Chrome. Er det derfor min mail ikke virker ordentlig i Explorer?

Mvh

Flemming

icon

Bedste svar af fjo 15 oktober 2015, 16:02

Jeg har nu installeret Windows 10 og i den nye Windows Edge virker alle funktioner igen,

Dette til orientering

M v h

Flemming

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej fjo

Det er godt at høre, at du kan bruge den i Chrome - så kan du i det mindste bruge din mail. Til gengæld burde det også virke i andre browsere.

Det er et lidt specielt problem, og mit bedste bud på en løsning er at forsøge med en nulstilling af din internetbrowser. Det kan gøre underværker. 

Det vil dog slette evt. personlige indstillinger i din browser - det skal du lige være opmærksom på.

Håber det hjælper på det.

Jeg har nulstillet Explorer uden at det hjalp.

Jeg har så undersøgt element på funktionen "Til" (som skal hente adressebogen). Den viser så fejlteksten "Konsolfejl: Den vedhæftede side har dokumenttilstand 7 som destination. Nogle konsol-API'er og funktioner er måske ikke tilgængelig.

M v h

Flemming

Jeg har nu installeret Windows 10 og i den nye Windows Edge virker alle funktioner igen,

Dette til orientering

M v h

Flemming

Jeg har problemer med at vedhæfte mere end 1 fil adgangen. Kan man overhovedet det? Jeg skal tit vedhæfte flere filer til en mail, og bruger p.t. rigtig mange klik, idet jeg ikke kan få lov at vedhæfte mere end en enkelt fil adgangen. Jeg kan ikke markere flere filer. Kan nogen hjælpe med det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)